Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är den ur, håret känns mycket lenare nu.Jag gjorde inpackning i morse, så skönt
Håller tummarna att ni slipperVäntar på att vi ska bli magsjuka efter att kusinens barn blev det inatt.
Jag har galen huvudvärk men det är nog mer av varianten weekendmigrän än magsjukevirus hoppas jag.
(Jag hoppas att vi slipper förstås men de har tuggat på samma leksaker...)
Håller tummarna att ni slipper
Har peppar peppar klarat mig trots sjuka barn på jobbet
Väntar på att vi ska bli magsjuka efter att kusinens barn blev det inatt.
Jag har galen huvudvärk men det är nog mer av varianten weekendmigrän än magsjukevirus hoppas jag.
(Jag hoppas att vi slipper förstås men de har tuggat på samma leksaker...)
Har legat i sängen och försökt ta igen förlorad sömn, men det var lönlöst. Kom på att jag glömt att äta frukost, så det fick bli brunch i form av en billyspizza. Inte särskilt gott, men bättre än inget. Tänkte nu roa mig med att skära ut lite vinyl, ska pimpa en reflexväst med texten "unghäst"
Känslan när man skurit ut vinylen och tryckt den på reflexvästen, för att sen inse att västen är i storlek XS-S och inte kommer ha en chans att passa ovanpå vinterjackan:
Ja den kan säkert komma till användning i framtiden också, men jag ville ju ha en att använda nuuuu
(Men reflex är bra på sommaren också.)
Såg precis ett barn med en gympapåse som det stod "pappas jävla ansvarsområde" på
Går att beställa såna hahhahaSåg precis ett barn med en gympapåse som det stod "pappas jävla ansvarsområde" på
Såg precis ett barn med en gympapåse som det stod "pappas jävla ansvarsområde" på
Jag har knappt ens sett en boxningsmatch.Kasta in handduken betyder generellt att man ger upp (boxningsrelaterat, den boxare som inte kan boxas oavsett anledning kastar in handduken i ringen). Man kan kasta in handduken och gå och lägga sig, dvs ge upp det man gör eller ge upp att vara vaken och så går man och lägger sig. Översätt det inte, det är ett svenskt uttryck
Jag har sett en del använda det som en omskrivning för att någon gått bort också men det tror jag är tämligen ovanligt (som i "han kastade in handduken igår") och känns som sagt helt fel, jag skulle aldrig använda det så.