Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har just kommit hem efter en eftermiddag pa elkarna's lodge ... (elk betyder inte alg, det ar moose, elk ar kronhjort typ) en flera hundra arig valgorenhets oranisation som vi ar medlemmar i ... med tva gin tonic och massor av trevliga manniskor. Super trevligt och lite "hemtamt" nar man kommer till en ny lodge. :cool:

Nu ska jag ta ut hundarna pa en kort svang innan jag fixar middag och hittar nagot kul att titta pa. :)

Vidrig natt hittills. Fick ringa in sambon till sjukhuset och gå därifrån för att hantera en panikångestattack i bilen (avstängd på sjukhusparkeringen såklart). Det trots att jag bad personalen om hjälp upprepade gånger i god tid (mellan kl 22 och 00:30).

Fy vad jobbigt!

Kom dom inte alls när du bad om hjälp eller tyckte dom att du skulle klara det själv?

Jag ska ta och lägga mig i soffan och sova. Håller på att riva ut allting ur garderoben för att sätta in nya hyllor så halva garderoben ligger i sängen just nu :angel:.

Vidrig natt hittills. Fick ringa in sambon till sjukhuset och gå därifrån för att hantera en panikångestattack i bilen (avstängd på sjukhusparkeringen såklart). Det trots att jag bad personalen om hjälp upprepade gånger i god tid (mellan kl 22 och 00:30).
Men förbannade personal, hur &¤% tänker dom? Dom kan väl resa på ändan så det dom tänker med får luft och börjar rulla kugghjulen?
Jag är uppe och kommer vara det, du vet vart du når mig om du vill och på vilka promisser :heart

Jo dom kommer. Men lyssnar inte för fem öre. Och följer inte det som står i vårdplanen

Åh vad dålig stil av dom! Jag kan inte tänka mig hur ni har det men man tycker att dom som är anställda på ett sjukhus borde vilja att ni ska må så bra som möjligt.

Ska du åka hem och sova nu?

Nu har jag tittat pa nagra av bilderna jag tog i dag. Det ar sa andlost vackert med alla Mandeltrad som blommar, om an fruktansvart mycket bin da varje falt av trad har sin egen rad med bikupor. Vid ett av de mindre falten nara dar vi star raknade jag till 144 bikupor langst vagen. Pa andra sidan vagen ligger ocksa ett jatte falt ... med lika manga bikupor och surret fran bina ar enormt nar man gar mellan traden.
DSC_3806.webp

Fortfarande huvudvärk och ont i halsen. Tror dessutom att jag hade feber inatt. Ingen feber nu, men inatt har jag frusit och svettats om vartannat. :wtf:

Jag är så jävla trött och så jävla ledsen. Sovit max 3 h i upphackade snuttar per natti ca 3 v nu.
Sover ju aldrig bra. Men så här illa så länge var länge sen det var.
Är så jäkla frustrerande att inte kunna sova och vara såååå trött. Inget hjälper och känner mig så less.
Hatar min kropp!

Var rädd om dig :heart

Men förbannade personal, hur &¤% tänker dom? Dom kan väl resa på ändan så det dom tänker med får luft och börjar rulla kugghjulen?
Jag är uppe och kommer vara det, du vet vart du når mig om du vill och på vilka promisser :heart

Åh vad dålig stil av dom! Jag kan inte tänka mig hur ni har det men man tycker att dom som är anställda på ett sjukhus borde vilja att ni ska må så bra som möjligt.

Ska du åka hem och sova nu?

Lyckades få ihop tre timmar jättedålig sömn till slut (sen var det bara att gå upp och släppa ut hästar). Har helt vansinnig träningsvärk i benen av att jag spänt mig så mycket, det säger en del om ångestnivån inatt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 423
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka