Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade god lust men valde att ta min häst och gå därifrån.
För visst blir han stökig när han är stressad ( i det här fallet, han steppade lite och ville kolla upp på läktaren och jag fick säga till honom om att hålla sig efter mig...) men stressade hästar blir som bekant inte lugna av att man slår på dem.
Jäkla märkligt och dumt agerande av tränaren. En ung lättstressad häst som steppar lite blir liksom inte mer trygg av att någon rappar till den :banghead:

Jag har bxnpris och wxsh i reklamfälten. Köper ingenting i klädväg på nätet, eftersom min kropp är för konstigt skapt för att det ska funka. Har aldrig ens googlat något i klädväg.

Måste vara ni andra som triggar det :mad:

:)
Jag har om linsoperation..

Slötittar på melodifestivalen och försöker samtidigt leta ny mobil. Behöver en olåst, inte för dyr (max 2000 kr, max!), så starkt batteri som möjligt och hyfsad kamera. Och det ska gå att sätta i micro-sd.
Hittar en motorola, nån som vet hur de är?
Samsung J5 kostar runt 1800kr.

Varit en ganska lugn dag idag. Jobbat lite och varit ledig en del. Sov bort nån timme mitt på dagen, kändes ovant men väldigt skönt. Brukar annars bara sova dagtid om jag är sjuk.

Kollat på en film. Kalle och chokladfabriken, har sett den innan men hade glömt mycket av handlingen.

Planerat lite lång- och kortsiktiga aktiviteter.

Ridit två hästar eftersom de fick vila en dag nu i veckan när jag var krasslig så fick de gå idag istället.

Ätit en påse chips.

Nu är det dags att kasta in handduken!(märkligt uttryck egentligen? Betyder det ens att det är dags att gå och lägga sig?)

Kom just ur duschen. Hittar pudeln i soffan med det som var kvar av min pizzamiddag :grin: :d
Han har blivit en sån tjuv på äldre dar...

Jag har ätit och japp det blev kyckling men grönsaker och typ dipp till istället för den tänkta omeletten. Tack igen @supersonic :bow:
Ganska gott och med en lagom behaglig dos vitlök :angel:
Blodtrycket har väl lagom sjunkit sen support insatsen, det var en tuff match men jag lyckades få det att slita in på upploppet fast hela biten fram till mållinjen är jag tveksam om motståndaren fixade egentligen? :crazy: Kanske står och har bakhalt i någon backe och aldrig kommer fram till Mora? :p
Pälsfröken sover tungt efter dagens party.
Jag dricker cappuccino och funderar på hur i attans jag kunde slarva bort tiden? lite :o sent att duscha nu i lägenhet så det får väl bli imorgon bitti istället.

Vidrig natt hittills. Fick ringa in sambon till sjukhuset och gå därifrån för att hantera en panikångestattack i bilen (avstängd på sjukhusparkeringen såklart). Det trots att jag bad personalen om hjälp upprepade gånger i god tid (mellan kl 22 och 00:30).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 422
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025

Hästrelaterat