Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan vad jag hatar ren (nej, jag har inte kört på någon men det var j-ligt nära) och mottrafikanter som ligger i 70 på 90-100-väg "för det kan vara halt" på väg som faan är saltad mer än en julskinka! :arghh: :arghh: :arghh:

Är det -1 och det har torkat salt i vägrenen så den är vit är det för helvete inte halt :grin:

Vrålade ifrån till den nye tränaren jag testade idag när han drog till Slyngelhästen hårt som fan med handtaget på spöet.. efter att mot min vilja tagit pver min STRESSADE häst och vägrat lyssna på vad jag hade att säga. (Finns tillfällen man kan behöva ta i rejält, det här var INTE ett av dem....)
Tydligen överreagerade jag och var respektlös mot tränaren :meh:
Att säga att jag är arg är en underdrift.

Vrålade ifrån till den nye tränaren jag testade idag när han drog till Slyngelhästen hårt som fan med handtaget på spöet.. efter att mot min vilja tagit pver min STRESSADE häst och vägrat lyssna på vad jag hade att säga. (Finns tillfällen man kan behöva ta i rejält, det här var INTE ett av dem....)

Men vilket svin! :rage: Bra gjort att ryta i :up:

Jag hoppas du använde spöet på tränaren när du gapat klart :idea::rage::mad:

Jag hoppas du använde spöet på tränaren när du gapat klart :idea::rage::mad:
Jag hade god lust men valde att ta min häst och gå därifrån.
För visst blir han stökig när han är stressad ( i det här fallet, han steppade lite och ville kolla upp på läktaren och jag fick säga till honom om att hålla sig efter mig...) men stressade hästar blir som bekant inte lugna av att man slår på dem.

Jag hade god lust men valde att ta min häst och gå därifrån.
För visst blir han stökig när han är stressad ( i det här fallet, han steppade lite och ville kolla upp på läktaren och jag fick säga till honom om att hålla sig efter mig...) men stressade hästar blir som bekant inte lugna av att man slår på dem.
Jag rider ju inte med spö över huvudtaget och är även känd på en nära ridklubb som personen som slet en ryttare av hästen o rappade den med spöt som den just randat sin hästs rumpa med :o Kanske lite overbord där men det brann verkligen i huvudet på mig.

Jag rider ju inte med spö över huvudtaget och är även känd på en nära ridklubb som personen som slet en ryttare av hästen o rappade den med spöt som den just randat sin hästs rumpa med :o Kanske lite overbord där men det brann verkligen i huvudet på mig.

Du verkar så mild och försynt :angel: (och med det sagt så tycker jag att det var bra att du sa ifrån, men jag själv hade kanske inte riktigt slitit av någon. haha)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 422
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka