Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.

Grattis bästa @Trott!

Jag vill ha chips!

Grattis @Trott

Bara några dagar tills du blir fru trott. :love:

Grattis @Trott :)

Jag ännu en partykväll här hemma. Färgat håret och nu ska jag äta köttbullar o spagetti.

Grattis på födelsedagen @Trott och grattis till att bli @FruTrott!
Tack alla! :love:

Har spenderat stor del av min födelsedag i huset, med att fixa/röja i badrummet. Hemma nu och väntar på mat som I lagar :)
FB_IMG_1518890887327.webp

Ligger i soffan och äter popcorn. Seg i kroppen och har ont i hals och huvud. Men har inte tid att bli sjuk. :wtf:

Jag har bxnpris och wxsh i reklamfälten. Köper ingenting i klädväg på nätet, eftersom min kropp är för konstigt skapt för att det ska funka. Har aldrig ens googlat något i klädväg.

Måste vara ni andra som triggar det :mad:

:)

Jag har bxnpris och wxsh i reklamfälten. Köper ingenting i klädväg på nätet, eftersom min kropp är för konstigt skapt för att det ska funka. Har aldrig ens googlat något i klädväg.

Måste vara ni andra som triggar det :mad:

:)
Jag brukar inte gilla att skylla på andra men din teori om reklamen kan jag hålla med om helt och hållet.
Min reklam fortsätter men bytt företag :confused:
/hallonsaft har aldrig tidigare känt sig så oskyldig som just nu faktiskt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 422
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka