Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken typ av sänggavel har du gjort? Jag ska köpa ny säng och funderar på att göra sänggaveln själv men jag har kunnat bestämma vilken sänggavel jag vill ha.
Jag har gjort en väldigt enkel variant utan tyg eftersom jag har både hund och katt och det fastnar päls ändå överallt.
Jag tog en skiva. Sågade till i lämplig storlek. Satte en ram av tjockare bräda runt skivan på innersida in mot väggen. Satte möbeltassar runt om så inga fula märken blir på väggen. Sen har jag lagt en ljusslinga ovanpå. Blev riktigt bra! Nu ska jag bara måla den med men kan inte riktigt bestämma mig i vilken färg :)

Alla pratar om det härliga vädret, jag har suttit instängd i en källare hela dagen, men tävlingen har flutit på bra förutom att skrivaren inte riktigt vill som vi och vägrar att skriva ut om inte hela skjutlaget är klart, men det har funkat! :up:

Jag har gjort en väldigt enkel variant utan tyg eftersom jag har både hund och katt och det fastnar päls ändå överallt.
Jag tog en skiva. Sågade till i lämplig storlek. Satte en ram av tjockare bräda runt skivan på innersida in mot väggen. Satte möbeltassar runt om så inga fula märken blir på väggen. Sen har jag lagt en ljusslinga ovanpå. Blev riktigt bra! Nu ska jag bara måla den med men kan inte riktigt bestämma mig i vilken färg :)
Aha ja det låter riktigt fint :). Jag kollade runt på Pinterest nu och hittade några som jag blev förtjust i, ska bara bestämma vilken jag ska göra :D

Jag har last ikapp, druckit kaffe och overvager att tro pa Princess Diva som bestamt havdar att det ar dags for frukost. Nu tycker hon att det alltid ar dags att ata, men just nu kan hon ha en point. :p
Sedan ar det nog dags for mer kaffe ... I gar kvall skotte hundana sig sa fantastiskt (i alla fall Tate, men Diva ar min lilla fjolla sa hennes fjollerier raknas inte riktigt) att vi nu masta lagga ner mer tid pa att spara for att bli klar for tavling snart.

Jag KAN laga mat om jag vill
Kycklingwok blev det idag
IMG_20180217_183042.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 417
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka