Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får inget gjort. Jag sitter bara på pallen framför min vedspis och glor. Ska jag åka iväg och käka pizza och köpa godis kanske? Fast när jag behöver bli av med +10 kilo så borde jag inte det. Så jäkla trist.

@Pigalle
@bettysmatte @Sonic76
Har sett första filmen och det räckte.
Blev bara förbannad på hur tjejen blev behandlad. Men både i min omgivning och på nätet är folk som galna för att böckerna och filmerna är så bra. Kan verkligen inte förstå det
Både min kvinnliga och manliga kollega (båda i 40-50-års-åldern) hade sett/läst någon del av böckerna eller filmerna, men ingen av dem hade någon lust att fortsätta i serien. Som sagt, MÄRKLIGA saker att bli populära.... :confused::crazy:

Jag får inget gjort. Jag sitter bara på pallen framför min vedspis och glor. Ska jag åka iväg och käka pizza och köpa godis kanske? Fast när jag behöver bli av med +10 kilo så borde jag inte det. Så jäkla trist.
Jag har fyllt upp diskvatten
Så ska diska iaf
Behöver dammsuga med men får se hur det går
Har ju så ont i nacken och ryggen sen jag ramlade med
Försökte fylla i skaderapport och insåg att jag nog blev lite groggy för jag minns inte exakt vad som hände

Jag delade den här på fb för ett par år sen
FB_IMG_1518869226875.webp
Och den här kommentaren från en vän som är polis sitter kvar hos mig... :crazy: (bilden kommer i nästa inlägg)

Ha överlevt kalas på leos MED migränkänning :crazy: efter så köpte vi chop chop mat och åkte hem till morfar så att det finns support till A om jag däckar :down: nu försöker jag äta lite och ligger på soffan :heart
Åh fy attans för migrän, hoppas verkligen att den inte blir värre. :yuck:
Skönt att morfar är backup om det blir sängläge för dig. :bow:

Åh hatar att saker ALLTID inträffar fredag efter kontorstid! Så typiskt! Fattar att det känns jobbigt att inte kunna undersöka det vidare nu. Tror din tanke om ett glas vin är en utmärkt idé!
Det var det! Vin löser det mesta :D

Supersonic
@Calmiche men så drygt och tråkigt :down: hoppas det löser sig utan alltför mycket problem![/QUOTE]
Tack :)

------
Jag tror nästan det var bra att brevet kom på en fredag, jag har varvat ner, kollat paragraferna de hänvisar till igen och börjat fila på motargument :sneaky: Paragraferna stöder inte beslutet såvida de inte drar in min ersättning helt och hållet vilket aldrig vart på tal, jag har heller inte fått något brev om det. Känns som jag har rätt bra argument för att de ska ändra sig men om jag inte lyckas med det så ska jag iaf se till att de måste ändra paragrafer att luta sig mot :devil:

Senast ändrad:
Försöker förstå hysterin kring 50 shades of Grayfilmerna. Exakt vad är det som är så himla bra med dem? O_o
Jag ser bara en man med sjukligt makt och kontrollbehov, som gör allt för att kontrollera och styra henne på alla sätt som går.

Jag såg den första för några månader sen. Blev inte imponerad så jag lämnade tillbaka den andra utan att se den.
De flesta av mina tjejkompisar älskar både filmerna och böckerna men som sagt, jag förstår inte.

Jag och granndottern har varit ute på en ridtur. Jag fullkomligt älskar att vara ute och rida i snö. Speciellt i den lagoma mängd vi har här nere ;)

Antar att jag borde göra något vettigt med mitt liv men eftersom jag inte kan bestämma mig för vad lägger jag mig i soffan och funderar en stund.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 393
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka