Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var trött ganska länge efter op. Men efter några månader hade jag en energi utan dess like!Väldigt trött men det var jag innan med. Tar levaxin nu och det kan visst vara lite trixigt att få in rätt dos.
Jag var trött ganska länge efter op. Men efter några månader hade jag en energi utan dess like!
Om du får det kan du väl säga till hurHar du tagit bort sköldkörteln?
Fungerar inte levaxinet fullt ut hoppas jag att det går att få Liothyronin (T3) utskrivet,,,
Både min kvinnliga och manliga kollega (båda i 40-50-års-åldern) hade sett/läst någon del av böckerna eller filmerna, men ingen av dem hade någon lust att fortsätta i serien. Som sagt, MÄRKLIGA saker att bli populära....@Pigalle
@bettysmatte @Sonic76
Har sett första filmen och det räckte.
Blev bara förbannad på hur tjejen blev behandlad. Men både i min omgivning och på nätet är folk som galna för att böckerna och filmerna är så bra. Kan verkligen inte förstå det
Jag har fyllt upp diskvattenJag får inget gjort. Jag sitter bara på pallen framför min vedspis och glor. Ska jag åka iväg och käka pizza och köpa godis kanske? Fast när jag behöver bli av med +10 kilo så borde jag inte det. Så jäkla trist.
Om du får det kan du väl säga till hur
Har inte lyckats hos nån
Åh fy attans för migrän, hoppas verkligen att den inte blir värre.Ha överlevt kalas på leos MED migränkänning efter så köpte vi chop chop mat och åkte hem till morfar så att det finns support till A om jag däckar nu försöker jag äta lite och ligger på soffan
Det var det! Vin löser det mestaÅh hatar att saker ALLTID inträffar fredag efter kontorstid! Så typiskt! Fattar att det känns jobbigt att inte kunna undersöka det vidare nu. Tror din tanke om ett glas vin är en utmärkt idé!
Åh fy attans för migrän, hoppas verkligen att den inte blir värre.
Skönt att morfar är backup om det blir sängläge för dig.
Försöker förstå hysterin kring 50 shades of Grayfilmerna. Exakt vad är det som är så himla bra med dem?
Jag ser bara en man med sjukligt makt och kontrollbehov, som gör allt för att kontrollera och styra henne på alla sätt som går.