Blörk Hoppas det blir bättre snart
heart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blörk Hoppas det blir bättre snart
Men hjälp.Hemska eftermiddag.
Hämtar barnen från busstationen Norrköping.
Äldsta dottern gråter, de två andra är upprörda.
De är ledsna över att den nya manen tvingar dem att bädda på morgonen sedan stå vid sängen för inspektion och hälsa på honom.
Samtidigt så sups det en hel del i huset, och mitt ex har också börja dricka. (hon gjorde aldrig det under de 25 år vi var ihop).
Man blir orolig.
Jag känner mig ganska maktlös, när man ringer sos och pratar blir man behandlad som en svartsjuk ex.Men hjälp.
Vilken maktlöshet man skulle känna.
Det är verkligen hemsk situation och svårt att sluta grubbla. Men på något vis brukar Det alltid bli bra. Tro på dig själv.En månad som arbetslös och jag har börjat gå igenom mina räkningar och utgifter. Har avslutat ett par e-prenumerationer och behöver verkligen hålla i pengarna ännu mer. Tandläkaren i veckan kostade över 6' och frissan på måndag är extremt välbehövlig men kommer att kosta långt över tusenlappen. Har unnat mig ett par konserter på byn den här månaden men det får bli mer sällsynt med det framöver.
Jag är en notorisk pengagrubblare. Tänk om... tänk om jag aldrig mer i livet får ett jobb. (ja, jo väldigt sannolikt. men säg det till min nojiga hjärna)
Semesterdagarna för förra året kommer den nästa vecka. A-kassan betalar ut så fort jag får alla intyg godkända. Men jag biter på naglarna ändå.
Jag har inte kollat på dem eller läst böckernaFörsöker förstå hysterin kring 50 shades of Grayfilmerna. Exakt vad är det som är så himla bra med dem?
Jag ser bara en man med sjukligt makt och kontrollbehov, som gör allt för att kontrollera och styra henne på alla sätt som går.
Försöker förstå hysterin kring 50 shades of Grayfilmerna. Exakt vad är det som är så himla bra med dem?
Jag ser bara en man med sjukligt makt och kontrollbehov, som gör allt för att kontrollera och styra henne på alla sätt som går.
Hur mår du?
Ingen aning. Inte läst och inte sett, och inget som intresserar mig heller. Vi diskuterade det senast igår, jag och en manlig och en kvinnlig kollega. Och vi hade ungefär samma uppfattning allihopa. Märkliga saker.....Försöker förstå hysterin kring 50 shades of Grayfilmerna. Exakt vad är det som är så himla bra med dem?