Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens tips: Starta gärna vattenkokaren om du vill ha varmt vatten annars kan man ju låta bli.
/hallonsaft som inte riktigt tyckte det stämde när jag skulle göra en mugg te nyss så den fick gå några snurr i micron.

#veckansdumhet

Bäckenet har gjort helt vidrigt ont idag :( . Allt på en gång såklart, just bäckenet har ju funkat rätt bra på sistone.
Men jag genomförde en ridlektion på en ny bekantskap i fläckig modell och det gick helt okej med tanke på förutsättningarna. Ridläraren var nöjd över vår prestation :up:

Bäckenet har gjort helt vidrigt ont idag :( . Allt på en gång såklart, just bäckenet har ju funkat rätt bra på sistone.
Men jag genomförde en ridlektion på en ny bekantskap i fläckig modell och det gick helt okej med tanke på förutsättningarna. Ridläraren var nöjd över vår prestation :up:
:up:

Framme i Vaggeryd. Det luktar rejält instängt här så jag har öppnat tvärdrag. Ska stänga av alla element med så att jag inte svettas ihjäl inatt.

Jo det gör jag .Kändes som hela skiten skulle välta när man kom upp på 12 meter och inte gjorde det saken bättre då elknappen på spaken glappade så det gick ryckigt .Ibland hände inget och så helt plötsligt hände allt men när man blev van så var det inga problem alls men höll samma som du på att skita ner mig första provturen och tänkte ALDRIG att jag gör det här för det känns som jag kommer att välta .Men när jag blev van så lutade jag mig långt över och lyfte över stora block med is över snöskyddet så jag hängde ut från liften
Jag tycker faktiskt det är ganska kul att stå i en skylift :). Man ser så långt! Och så himla skönt att slippa vajiga stegar.

Hade tid och ork att äta nu när jag är hemma en sväng... och vill spy av en normal portion. Jag har verkligen noll aptit och skiftjobbet gör att jag äter ännu mindre. Dvs magsäcken har verkligen dragit ihop sig. Bra för min figur, inte så bra för min ätstörning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 511
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka