Samma här.Jösses .Det är bra om jag klipper mig två gånger om året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här.Jösses .Det är bra om jag klipper mig två gånger om året
Verkar som @hallonsaft har något emot migJag med, inte utan att jag svor i tystnad åt @skerper
Yee rightMan är så inne i jobbet att man inte ens tänker på man är på 11-12 meter upp i luften
Här är kvällsmat tacochips nuVi kollar på film och jag funderar på om jag ska ta lite chips sen
Kan rekommendera den nya sorten vitlök och havssaltVi kollar på film och jag funderar på om jag ska ta lite chips sen
Oftast inte men just nu dock, din eländiga hemska människaVerkar som @hallonsaft har något emot mig
Kan rekommendera den nya sorten vitlök och havssalt
Bäckenet har gjort helt vidrigt ont idag . Allt på en gång såklart, just bäckenet har ju funkat rätt bra på sistone.
Men jag genomförde en ridlektion på en ny bekantskap i fläckig modell och det gick helt okej med tanke på förutsättningarna. Ridläraren var nöjd över vår prestation
Snart dax att sova. känner mig helt vilse i kväll, så många tankar som virvlar runt...
Tror jag gör som @EmmaW Går och lägger mig .Men för din del kan det vara svårt att träffa JB .Ett elände när man har det så är nästan omöjligt att sovaSnart dax att sova. känner mig helt vilse i kväll, så många tankar som virvlar runt...
Jag tycker faktiskt det är ganska kul att stå i en skylift . Man ser så långt! Och så himla skönt att slippa vajiga stegar.Jo det gör jag .Kändes som hela skiten skulle välta när man kom upp på 12 meter och inte gjorde det saken bättre då elknappen på spaken glappade så det gick ryckigt .Ibland hände inget och så helt plötsligt hände allt men när man blev van så var det inga problem alls men höll samma som du på att skita ner mig första provturen och tänkte ALDRIG att jag gör det här för det känns som jag kommer att välta .Men när jag blev van så lutade jag mig långt över och lyfte över stora block med is över snöskyddet så jag hängde ut från liften
Funkar det lättare med soppa? Välling eller liknande?Hade tid och ork att äta nu när jag är hemma en sväng... och vill spy av en normal portion. Jag har verkligen noll aptit och skiftjobbet gör att jag äter ännu mindre. Dvs magsäcken har verkligen dragit ihop sig. Bra för min figur, inte så bra för min ätstörning.