Jag har tydligen börjat gäspa. Kanske är det lika bra att lägga mig i sängen och slökolla på BBT?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har med börjat känna så mer och mer, men har mer att göra med klimatet än utseendetJag trivs inte på Buke nu..
Kanske får sluta hänga här..![]()
Skönt på något sätt att inte vara ensam om att känna så...Jag har med börjat känna så mer och mer, men har mer att göra med klimatet än utseendet
Och jag som tycker vi är väldigt tama jämfört med en del andra forumJag har med börjat känna så mer och mer, men har mer att göra med klimatet än utseendet
Vilken grön prick!? Allt är grönt.Hm, antar det har varit uppe på tapeten idag. Men alltså..när ni loggar in. Hittar ni genvägen till bevakade trådar?
O vad har den gröna pricken framför trådar för funktion?
![]()
Alltså, bara nämna den drycken borde vara förbjudet tycker jag, nu har jag dreglat ner tangentbordet, brallorna, soffan och har dregel långt ner i tofflorna.Jag har massa Mojito.
Har ju en aversion mot att ta sig en dricka ensam så det jag köpte i Tyskland har räckt länge hahahaha
Fina lilla knasboll!*skrålar*
God morgon god morgon. Höööör fåglar sjunga glatt. God morgon i köööör.
*slutar skråla*
Varifrån kom alla män i vita rockar och varför har de med krama-mig-själv-tröjor?
*fniss*
Ja alltså det går ju inte att jämföra med familjeliv/Flashback. Direkt.Och jag som tycker vi är väldigt tama jämfört med en del andra forum
Haha tack!Fina lilla knasboll!
Ja alltså det går ju inte att jämföra med familjeliv/Flashback. Direkt.