Det gör du helt rätt i. Jag vill också få såna glädjebeskedSippar på ett glad Rioja. Kunde inte låta bli efter dagens glädjebesked om nya jobbet. Börjar redan 4 april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör du helt rätt i. Jag vill också få såna glädjebeskedSippar på ett glad Rioja. Kunde inte låta bli efter dagens glädjebesked om nya jobbet. Börjar redan 4 april
Du med hjärtatVad fiiin du är!
Jag kan vara med i tanken. Ska ju trots allt äta godaste pizzan och ha garagehäng med pompoms och cheerleaderuniform.Du med hjärtat
Jag lovade boendestödet att äta räkmacka och dricka vin i helgen...who´s with me??
AMAZING!! Då är jag med dig och du med mig så får vi liksom det bästa av båda...eller någotJag kan vara med i tanken. Ska ju trots allt äta godaste pizzan och ha garagehäng med pompoms och cheerleaderuniform.
Definitivt bästa av bägge.AMAZING!! Då är jag med dig och du med mig så får vi liksom det bästa av båda...eller något
Jaa! Bägge båda får vi!Definitivt bästa av bägge.
Näää inte sluta hänga här. Gunnar skulle ju mixtra mer med färgerna.Jag trivs inte på Buke nu..
Kanske får sluta hänga här..
Jaaa!Jaa! Bägge båda får vi!
Määh dumma dom!Jag surar för att willys inte hade mina favorittamponger, dumma, dumma DUMMA DOM
Ja här går det undanAlltså seriöst
Lämnar er i typ en och en halv timme och så byter Gunnar färger och ni skriver x antal sidor.
Så här får det inte gå till haha
Min tanke med när jag kom hem från dansenAlltså seriöst
Lämnar er i typ en och en halv timme och så byter Gunnar färger och ni skriver x antal sidor.
Så här får det inte gå till haha