Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg i affären att påsken är nära när mitt favoritgodis dyker upp:
temporary-image1457632360241_56e1b47a2a6b221a18d0a58f.jpg

Egentligen är det fruktansvärt sött och läskigt men jag kan inte låta bli att älska det... Jag tror att det har med att göra att det bara finns en gång om året, skulle jag ha tillgång till det året runt så skulle jag nog inte bli lika glad... ;)

Insåg i affären att påsken är nära när mitt favoritgodis dyker upp:
temporary-image1457632360241_56e1b47a2a6b221a18d0a58f.jpg

Egentligen är det fruktansvärt sött och läskigt men jag kan inte låta bli att älska det... Jag tror att det har med att göra att det bara finns en gång om året, skulle jag ha tillgång till det året runt så skulle jag nog inte bli lika glad... ;)
Älskar dem
Mina tänder inte lika mycket.
Har 3 som måste dras som spruckit
Ska ta tag i den värsta i slutet av denna månad

Stallet på morgonen och utbildning på dagen inklusive ett självskyddspass. Det sistnämnda avslutades med en tävling i jägarställning. Jag var övertygad om att jag med mina tråkiga knän skulle komma jättesist men det gjorde jag faktiskt inte :p Tror att jag blev 5-6:a eller något sånt. Inte för att jag är så himla stark i benen utan för att jag älskar att tävla :D

Så himla torr och trist i huden såhär efter en lång kall vinter. Köpte en oljedusch från apoteket men tycker jag är lika torr ändå. Duschar för ofta men det måste nästan bli en gång om dagen med ridning, simning, och allt annat snusk man ägnar sig åt. Niveas bodylotion-tvål - är den bra? Nån som testat? Söker fett återfuktande duschtvål. BM:ar redan håret med redken så det håller sig någorlunda.

Så himla torr och trist i huden såhär efter en lång kall vinter. Köpte en oljedusch från apoteket men tycker jag är lika torr ändå. Duschar för ofta men det måste nästan bli en gång om dagen med ridning, simning, och allt annat snuska man ägnar sig åt. Niveas bodylotion-tvål - är den bra? Nån som testat? Söker fett återfuktande duschtvål. BM:ar redan håret med redken så det håller sig någorlunda.
Testa att smörja dig med sesamolja! Jag köpte det i Egypten förra året och det är suveränt!

Ganska jätteirriterad på att skidskyttet hoppar omkring tidsmässigt = inte blir inspelat :mad: Dessutom är TV4Play så galet genomuselt att jag vägrar betala för att kolla i efterhand.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 767
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka