Återkommer strax
Jag vet att det alltid kommer finnas dom som har det värre, men det gör inte att vi som inte har det "värst" får göra vår röst hörd. Om man skulle följa det, skulle ingen få tala om hur de mår, då det alltid kommer finnas någon annan som har det värre.
Förvisso kanske man kan trösta sig med den tanken, att man inte har det värre? Även om det känns lite taskigt mot dom som faktiskt har det värre.
Jo, det är ju lite så som gör att jag fortfarande står här livs levande, tar en dag i sänder. Hade jag inte gjort det hade jag klappat in för längesen.@RedHyuuga förstår att det kan kännas motigt när en del säger sånt du inte vill höra
Men använd den känslan till nåt bra
.jag har förlorat mamma, pappa en storasyster, rätten till min dotter mina hästar, förmågan att arbeta med det jag vill, min ekonomi osv osv
Men jag lever vidare en dag i taget.
Orkar inte förändra varje dag men det blir fler och fler bra dagar.
Om några månader kanske jag får tillbaka min dotter men under tiden får jag leva med det jag har och jobba med det.
Ingen annan kan göra det åt mig och så är det bara
Och gudarna ska veta att jag skulle vilja lägga mig under täcket och aldrig gå upp många dagar,men hittills har jag lyckats undvika det. Mest pga min hund som måste ut haha
Jag vet att det alltid kommer finnas dom som har det värre, men det gör inte att vi som inte har det "värst" får göra vår röst hörd. Om man skulle följa det, skulle ingen få tala om hur de mår, då det alltid kommer finnas någon annan som har det värre.
Förvisso kanske man kan trösta sig med den tanken, att man inte har det värre? Även om det känns lite taskigt mot dom som faktiskt har det värre.