Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra! Men tala inte om mer.Den Gränslöse av Jussi Adler Olsen. Nummer 6 av böckerna om avdelning Q. Och nej, @mandalaki, mysteriet Assad är ännu inte löst.
Bra! Men tala inte om mer.
Vindsträdgården läste jag när jag bara i tonåren. Den finns fortfarande kvar i bakhuvudet och jag tänker på den ibland.Klar med Av skuggor märkt och tja, den var väl helt okej men rätt ehm banal (?) till och från. Så ja, funkar som tidsfördriv tänker jag mig men inte mycket mer.
och slutet?!? här försöker vi dra ut avslöjandet löjligt länge med mörderskan
Nästa bok blir Vindsträdgården (Andrews). Fick tips om den för typ förra år sedan av någon här på buke, men hen som tipsade om den kunde bara beskriva handlingen men visste inte titeln (typ). Så först nu när jag hittade boken och läste beskrivningen insåg jag att det var den, flera år senare ska jag äntligen läsa den
Har du läst de andra böckerna i den serien också?Vindsträdgården läste jag när jag bara i tonåren. Den finns fortfarande kvar i bakhuvudet och jag tänker på den ibland.
Jag tror inte jag läst alla. Men minst en till i alla fall. Jag tror jag var för ung när jag läste dom (typ 14-15).Har du läst de andra böckerna i den serien också?
Men vad spännande att du tyckte så! Jag läste ut den för ett par veckor sedan och hade verkligen förväntat mig att tycka så om den, men istället kom jag ut på andra sidan och kände mig lite besviken. Den kändes liksom onödigt platt; som något som hade kunnat ha så mycket mer djup och gripit mig så mycket mer, men aldrig riktigt nådde hela vägen fram.Utläst! Spännande bok helt klart, verkligen i min smak. Lättläst men medryckande.
Ja, alltså, det var ju ingen bok jag gick och tänkte på särskilt länge måste jag ju säga . Men för mig var det en sån där perfekt "läsa över en dag"-bok, jag vill veta hur det går så jag läser ut den i ett svep men blir inte jätteinvolverad. Typ så.Den kändes liksom onödigt platt; som något som hade kunnat ha så mycket mer djup och gripit mig så mycket mer, men aldrig riktigt nådde hela vägen fram.
(det jag tänkt på mest sedan jag läste ut den är de där förbannade korsbullarna. Måste. Smaka. Sådana.)
Vad äääär korsbullar