Tackar! Då blir det dem när jag tröttnat på Mark
De är härliga! Jag blev klar med trean på lunchen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar! Då blir det dem när jag tröttnat på Mark
Alltså, ibland är Loe riktigt rolig men jag tror jag börjar tröttna på hobom. Liksom Inventering vad hände där?! Sämre skit får en leta efter
Alltså, ibland är Loe riktigt rolig men jag tror jag börjar tröttna på hobom. Liksom Inventering vad hände där?! Sämre skit får en leta efter
Ja precis densamme! Tycker ändå att några av de senare varit bra men nu är jag mest upprörd över uselhetenErlend? Har inte läst något av honom på många år, men ja, jag tyckte också att han blev tröttsam.
Men jäkla trast till att byta bild! Du är härmed förvisad från tråden! Det bestämmer jag för jag startade den och då äger jag denJag läser nu, ljusår efter alla andra, Knausgård. Första Min kamp i förra veckan, andra nu.
Det är bara tillfälligt. Ska ordna strax!Men jäkla trast till att byta bild! Du är härmed förvisad från tråden! Det bestämmer jag för jag startade den och då äger jag den
Då är det okej!Det är bara tillfälligt. Ska ordna strax!
Lyssnat klart på "krigsdagböcker 1939-1845" av Astrid Lindgren. Verkligen läsvärd! En bra skildring av livet för en medelklass tvåbarnsmamma i Stockholm under kriget. Fantastiskt hur hon förutsåg vissa saker och kunde hålla sig objektiv till vissa företeelser som inte hennes samtid verkade förstå. Väldigt fascinerande hur en person som inte är författare av definition (hon blev publicerad först efter några år in i krigsfagvöckern, och då barn- och ungdomsböckerna) kan skriva med ett sånt språk, att de bara behövt fixa lite stavfel och avstavningar före publiceringen. Många intressanta tidningsklipp samt avskrivna brev från hennes arbete i brevcensuren är med i boken. Rekommenderas!
Woho! Gå med håven hade viss effekt@Killaloe Vad har hänt?? Jag har skrivit ett inlägg i tråden som du inte gillat än!?!
Såklart! Det lönar sig alltidWoho! Gå med håven hade viss effekt
Kändes så ovant bara, för du brukar verkligen gilla allt jag skriver i denna trådenDu är såklart på min ignore-lista!
(OBS! Jätteskämt! Skulle aldrig ignorera dig! Tror jag missade inlägget bara )
Såklart, du skriver ju så braiga grejer!Kändes så ovant bara, för du brukar verkligen gilla allt jag skriver i denna tråden