Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller på att läsa om Americanah. Jag tror att Abichie kommer att få nobelpriset framöver.
Jag blev klar med den härom dagen men har inte hunnit skriva här än Tyckte dock om den. Inte överfantastisk, men bra lyssning Kände inte igen så mycket från andra böcker, även om den kanske liknade i stilen. Men du läser ju mer än mig såLyssnar på Öppnas i händelse av min död och jag är inte jätteimponerad faktiskt - den känns rätt så förutsägbar och som om jag redan läst boken tidigare, fast som andra böcker
Såg att du tyckte bra om den @Ceta ?
Det är lite samma med I det förflutna, den känns som ett hopplock av andra böcker men den är helt okej (faktiskt bättre än En välbevarad hemlighet tycker jag)
Men du läser ju mer än mig så
Den har jag precis också läst för andra gången! För min del vann den absolut på en omläsning. Jag läste den i tjugoårsåldern och läser saker och ting annorlunda nu 15 år senare.Läste om Kerstin Ekmans Händelser vid vatten. Bra, men inte den stämningen jag mindes från första läsningen.
Jag hade nog förväntat mig något annat av Nattvakten så min besvikelse kom nog mycket från mina förväntningar. Sen fick jag liksom aldrig riktigt grepp om den och det flöt liksom aldrig på i läsandet så för nig blev boken mest tung att läsa.Har nu lyssnat klart på "sju dagar kvar att leva", och den var riktigt bra! Rekommenderas!!
Nu blir det Nattvakten av Sarah Waters. Började på den innan så ditt låga vetyg på den @Killaloe .. Vad var det du inte gillade?
Ah, ok. Förväntningar kan vekrligen sabba en bok... Jag har inga förväntningar öht, och har den som pendlingsbok nu, så borde kunna ta mig igenom den relativt fort. Skall bli spännande att se vad jag tycker särskilt när @Diskurs tycker den är bra!Jag hade nog förväntat mig något annat av Nattvakten så min besvikelse kom nog mycket från mina förväntningar. Sen fick jag liksom aldrig riktigt grepp om den och det flöt liksom aldrig på i läsandet så för nig blev boken mest tung att läsa.
Den har jag precis också läst för andra gången! För min del vann den absolut på en omläsning. Jag läste den i tjugoårsåldern och läser saker och ting annorlunda nu 15 år senare.