Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev också besviken på slutet.Lyssnade slut på Gone Girl igår kväll. Och den var bra. Spännande ända fram till slutet som jag dock blev rätt besviken på.
Nu har jag hämtat hem Divergent.
fler av Diana Wynne Jones böcker i serien Charmed Life
Jag har läst den säkert fler här som gjort det med!Jag har just börjat på Life after Life av Kate Atkinson, visst var det någon som hade läst den?
Jag läste den för fem-sju år sedan kanske och vill minnas att jag gillade den massor!!! men sen är jag inte direkt något svuret fan av realism heller , gillade de lite nästan högstämda inslagen!!Hej
Kul med en boktråd. Hoppas få lite lästips och delta i intressanta diskussioner.
Läser egentligen Illusionisten av John Fowles just nu, men kom igång med den sent och blev så illa tvungen att lämna tillbaka den till biblioteket förra veckan. Under tiden har jag börjat med När lammen tystnar av Thomas Harris. Lite olik böcker jag vanligtvis läser, men spännande! Ska hämta tillbaka Illusionisten den här veckan dock och läsa ut andra halvan också. Har hört att många gillar den, medan andra upplever den som lite överpretentiös.
Jag är förtjust i psykologiska spel, mysterier och gissningslekar, och dessutom irriterar jag mig lagom mycket på huvudpersonen, så jag gillar den hittills Någon av er som har läst Illusionisten?
Ja, jag! Tyckte om den även om den kanske blev nååågot tjatig till slut. Gillar Atkinsons sätt att lägga vikt vid detaljer och att slänga ut ledtrådar här och var.Jag har just börjat på Life after Life av Kate Atkinson, visst var det någon som hade läst den?
Jag har läst Jo Nesbøs Sonen, han ÄR ju grym på att skriva. Smart, fartfyllt och engagerande.
Den läste jag för några år sedan... Har " Bimbo (nu tjänar vi lite till)" i hyllan. Men har inte börjat läsa den än...Härsken på ringen, för 7011 gången