Sitter och letar referensbilder för att måla lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad i helaVerkar som jag har blivit utfryst av all bossar då dom bara klicka bort mig då jag ringer och har slutat prata med mig. Blir behandlad som luft . Saker som jag hade hand om förut och fortfarande pratar dom med andra om och vill dom ska utföra men dom har inte tid så kollegorna ber mig utföra det som förut
Kommit hem från en helt magisk konsert på kulturhuset i lilla grannbyn.
Sätter mig vid datorn och skygga katten - den jag inte får röra mer än högst en gång i månaden - lägger sig bredvid mig och börjar rulla och vältra sig.
Nu spinner han så golvet vibrerar.
Men vilken bedårande sötnos !Väntar på att middagen ska bli klar liggandes i soffan.
Och om någon råkar känna sig nere så vill jag bara visa denna bild på en katt som ser en julgran för första gången.
Kommit hem från en helt magisk konsert på kulturhuset i lilla grannbyn.
Sätter mig vid datorn och skygga katten - den jag inte får röra mer än högst en gång i månaden - lägger sig bredvid mig och börjar rulla och vältra sig.
Nu spinner han så golvet vibrerar.
Katter är så jävla oförutsägbara
Föredrar min idiot som älskar mig förutsättningslöst trots att jag råkade glömma henne i förrådet nyss Hon blev svinglad när jag dök upp och ”räddade” henne
Ja i allmänhet. Han är smart och man vet inte riktigt var man har honom. Men det där var väl att räkna som nån sorts kärleksförklaring?Katter är så jävla oförutsägbara
En katt hade gett dig onda ögat, sagt "fuck you" och skrikit tills hen hade fått mat