Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pizza! jag äter Pizza
hej nästa gång jag ärter pizza så bjuder jag. lovar att du klarar det!Fyfan va gött! I wish... Måste hålla mitt sk nyttliga liv tills jag åker till Kuba. Beach 2018 here i come
hej nästa gång jag ärter pizza så bjuder jag. lovar att du klarar det!
Klart att det finns nyttigare och godare. Men ibland så är pizzan svaret. Men anars äter jag gärna på stammis haket TreSanti.Det kan måhända ge tillfällig njutning, men tycker fan inte att det är värt det! Finns nyttigare grejer att äta som är godare (obs personlig åsikt) På fredag ska jag käka Sturehofs råbiff med pepparrotscreme. Så.jävla.gött
Jag vill också ha mensvärk..!Har haft typ mensvärk hela dagen är så jävla sugen på att göra mig en grilled cheese nu men jag åt ju middag tidigare så jag får hålla mig tills imorgon. Då hinner jag köpa rätt ost också nu ligger jag och värmer mig i sängen efter att ha promenerat hem från styrelsemötet på kyrkan. Saknar mitt element som fick sova hos mormor
Jag har inte haft mens på 8 år så att ha mensvärk är liksom inte ok... vill du ha den?Jag vill också ha mensvärk..!
//5 dagar sen...
Det där skrämde skiten ur mig när ex frun sa det då och då i början av vårt förhållande.Jag vill också ha mensvärk..!
//5 dagar sen...
Har du jobbat nu igenJag hittade ett blåmärke på ryggen Sen har jag ett randigt blåmärke på höger överarm (Och ett antal på benen och armarna i övrigt förstås )
Har du jobbat nu igen
Jag har inte haft mens på 8 år så att ha mensvärk är liksom inte ok... vill du ha den?
Jag slutade med p-piller efter jul så till 99.9% är det kroppen som har fuckat ur sin cykel och en minimal chans att kondomer inte fungerat. Men tanken finns ju. Vilket skulle fucka ur så mycket för mig!!Det där skrämde skiten ur mig när ex frun sa det då och då i början av vårt förhållande.