Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lagt alla barnen och hoppas dom somnar fort. Är trött efter inatt när jag tvingades vara uppe. Men fick ett fint minne att se tillbaka på ändå. Gick in i sonens rum för att checka läget under strömavbrottet med ficklampa och när jag öppnar dörren så vaknar han till snabbt och sätter sig upp och säger "hjälp, en inbrottstjuv". Han har nog kollat för mycket på tv :D :love:
Men så fort jag deklarerade att det var jag så damp huvudet ner på kudden igen :p

Kollar på tv nu en stund innan sängen väntar och svär åt mitt knä :turd:

Var på möte på AF idag och inte ett ord om senaste fiaskot :p
Däremot erbjöd han mig en utbildning att gå via dom. Dock känns det som fel område för mig på ett personligt plan då mina svårigheter kommer märkas av mer och förmodligen hindra mig på jobbet så kommer tacka nej och fortsätta med mina egna planer (som blir officiellt för AF när jag är intagen) :)

Det kan måhända ge tillfällig njutning, men tycker fan inte att det är värt det! Finns nyttigare grejer att äta som är godare (obs personlig åsikt) :D På fredag ska jag käka Sturehofs råbiff med pepparrotscreme. Så.jävla.gött :d:d:d
Klart att det finns nyttigare och godare. Men ibland så är pizzan svaret. Men anars äter jag gärna på stammis haket TreSanti.

Har haft typ mensvärk hela dagen :down: är så jävla sugen på att göra mig en grilled cheese nu men jag åt ju middag tidigare så jag får hålla mig tills imorgon. Då hinner jag köpa rätt ost också :D nu ligger jag och värmer mig i sängen efter att ha promenerat hem från styrelsemötet på kyrkan. Saknar mitt element som fick sova hos mormor :heart

Har haft typ mensvärk hela dagen :down: är så jävla sugen på att göra mig en grilled cheese nu men jag åt ju middag tidigare så jag får hålla mig tills imorgon. Då hinner jag köpa rätt ost också :D nu ligger jag och värmer mig i sängen efter att ha promenerat hem från styrelsemötet på kyrkan. Saknar mitt element som fick sova hos mormor :heart
Jag vill också ha mensvärk..!
//5 dagar sen...

Vädret har börjat lugna ner sig och allehanda vägmaskiner arbetar febrilt med att skotta o vad mer de gör :banana:Ett försiktigt hopp att trafiken(iaf stadstrafik och tåg) ska gå som vanligt imorgon har tänts :D Men jag kan ändå inte släppa nervositeten över att det kanske blir kaos imorgon så för tillfället distraherar jag mig med internet. Borde egentligen sova eftersom jag ska ringa Norrtåg typ vid 5 för att höra om tågen kommer gå och är bra om man är utvilad på en halkbana... men det får jag ta, kaffe brukar lösa det värsta.

Jag har inte haft mens på 8 år så att ha mensvärk är liksom inte ok... :cautious: vill du ha den?

Det där skrämde skiten ur mig när ex frun sa det då och då i början av vårt förhållande.
Jag slutade med p-piller efter jul så till 99.9% är det kroppen som har fuckat ur sin cykel och en minimal chans att kondomer inte fungerat. Men tanken finns ju. Vilket skulle fucka ur så mycket för mig!!

Borde väl masa mig till sängs. Imorgon ska jag och min man gå en kurs som heter "Efter förlossningen", sedan ska jag jobba och därefter fika med en bekant.

Blev sjukskriven halvtid idag i alla fall så det känns nice! Inte lika trevligt att det enda som hjälper mot min smärta är att barnet kommer ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 720
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
91 92 93
Svar
1 847
· Visningar
49 760
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka