Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså, jag provade att lägga till det i postnordappen nu och där står det att det finns att hämta på vanliga utlämningsstället hos dhl står det att dom ska försöka leverera i morgon igen. Är ju helt jävla orimligt detta. Du har fortfarande inte fått rätt på ditt paket?
Tackar enklare nu för tiden när det finns mobilkamera. Förr blev det en surprise när jag fick bågarna med glas i hahaSå fina glasögon @Sonic76! Påminner mig om att jag borde gå och införskaffa lite nya bågar...
Digitalkamera är en välsignelse för alla oss som är blindstyren.Tackar enklare nu för tiden när det finns mobilkamera. Förr blev det en surprise när jag fick bågarna med glas i haha
Varför får dom inte köra längre? Är det vägen som tar slut? NyfikenKaffe, cigg, godmorgon, jobb om 45 min...
Sambon går in på sin andra vecka jobb nu efter rygg-ontet. Han har varit 3ggr till kiro/fysio mannen och ska besöka 'den riktiga' fysion på torsdag.
Själv är jag less på människor. Jag kan ju bara förklara SÅ mycket för nån men folk lyssnar inte och sen kommer dom med den ena cry-storyn efter den andra när jag berättar att de har brutit mot reglerna så deras deposition kommer inte återfås
Jag hatar konflikter! Jag vill inte ta deras pengar.
Vi har 7 punkter på vårt hyreskontrakt (hyrbil) varav nr 1 säger "kör inte förbi den beachen".
Vi har en karta och kryssar på för att visa "kör inte längre än till den här beachen" samt A4-stora foton som visar hur vägen och skyltarna ser ut och "när du kommer hit, parkera på parkeringsplatsen här, kör inte längre".
2h senare 'ding ding" gps alert i telefonen. Dom har kört förbi beachen/parkeringen
Vad är det för fel på folk?
Läste det här nuAh, skulle nog ha skrivit det för den nyfikna
Vägen är helt förstörd med stora och djupa "hål" i, då det är en privat (men övergiven och tillåten att köra på för allmännhet) väg.
Dvs, inget vägunderhåll från varken kommun eller den som äger vägen.
Hålen är så pass djupa så även våra jeepar slår i undertill om man råkar köra snett.
För mycket skador på våra bilar med andra ord.
Jag visar på karta och talar om och varför direkt för mina kunder så de vet förutsättningarna innan de skriver på och betalar.
Jag berättar även att andra företag låter deras bilar gå hela vägen och om det är det de vill så hänvisar jag dom gärna dit
Tack, behövde den Mina egna ligger och trynar nånstansVäntar på att middagen ska bli klar liggandes i soffan.
Och om någon råkar känna sig nere så vill jag bara visa denna bild på en katt som ser en julgran för första gången.
Alltså det är ju helt sjukt, jag har aldrig sett folk som verkar vara så genuint genom glada konstant. Jag blir glad bara av att titta på dem