Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så förälskad i mina nya skor att jag har satt dom som prydnad i fönstret :rofl:

26157651_155274648589501_6026343985398677504_n.jpg

Har varit ute och handlat lite, tänkte ta ett glas vin men EFTER att jag röjt upp lite här hemma. Är kläder ungefär ÖVERALLT. Kaozzz.
Jag gillar mina vinterstövlar. Kanske ska ha dem i fönster som prydnad :idea: tack för tipset :D

Dhl :rage: påstår att dom har försökt leverera ett paket till mig 14.40 idag. Jag har varit hemma och paketet går garanterat ner i brevlådan. Ingen har hört av sig, är via spårningstjänsten jag vet detta. Fan vad sur jag blir.

Nu Mandelman's :bump: Det är nog mina nya favorit serie, de är så hemskt genom glada :D Blir man det av att bo på en sådan där gård? och att bara jobba konstant? :D
Det skulle inte förvåna mig om de odlar hampa i något hörn av gården, det är enda förklaringen jag kan ge. :angel::rofl:

Kaos på kollektivtrafiken tåget kom fram åtminstone och min buss hem kom om än några minuter sen. Men på e18 står det helt still och omvägen som de började leda om trafiken till står också still pga ny olycka. Jag är glad att det verkar lugnt åt mitt håll än så länge. :nailbiting:

Det skulle inte förvåna mig om de odlar hampa i något hörn av gården, det är enda förklaringen jag kan ge. :angel::rofl:

Kaos på kollektivtrafiken tåget kom fram åtminstone och min buss hem kom om än några minuter sen. Men på e18 står det helt still och omvägen som de började leda om trafiken till står också still pga ny olycka. Jag är glad att det verkar lugnt åt mitt håll än så länge. :nailbiting:

Alltså det är ju helt sjukt, jag har aldrig sett folk som verkar vara så genuint genom glada konstant. :D Jag blir glad bara av att titta på dem :rofl:

Dhl :rage: påstår att dom har försökt leverera ett paket till mig 14.40 idag. Jag har varit hemma och paketet går garanterat ner i brevlådan. Ingen har hört av sig, är via spårningstjänsten jag vet detta. Fan vad sur jag blir.

Kaozzz... I feel you...

Vaknade kl 5,30 av att jag hade problem att andas och det berodde på att strömmen gått och snarke hade stannat .Så jag fick göra mina morgonbestyr med pannlampa .Så knackade det på dörren och en elverkare frågade om han fick låna en motorsåg då han inte hade jourbilen och ett träd vid mitt uthus hade fallit över högspänningsledningen

Du är en bättre människa än mig, jag får mest lust att slå något hårt i huvudet på dem. Alltså undviker jag programmet. :rofl:

Jag tror mest att jag är helt fascinerad, jag tycker mest att både jag och många jag umgås med är sådär genomglada typ aldrig. Mest är det liksom stressat och ledsamt och deprimerat, hur blir man sån där liksom? Visste inte ens att det existerade :rofl:

(sen är jag ju egentligen intresserad av odling, självförsörjning och tycker om att bygga och göra saker)

Sen verkar det ju som att G hade tummen mitt i handen när de först började, jag hade ju kreverat :rofl: Hur fan tog de sig igenom det? Gav de liksom upp någonstans och gjorde sitt bästa av allt bara? Eller hade de faktist värsta fighterna någon gång? de kan ju inte ha varit så där lyckliga jämt heller?

Håller på att försöka få till kortbetalning och faktura till butiken. Hoppas få igång det under kvällen.

Kaozzz... I feel you...
Asså, jag provade att lägga till det i postnordappen nu och där står det att det finns att hämta på vanliga utlämningsstället :confused: hos dhl står det att dom ska försöka leverera i morgon igen. Är ju helt jävla orimligt detta. Du har fortfarande inte fått rätt på ditt paket?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 636
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 798
· Visningar
48 587
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka