Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sak samma hände mig precis, kom fram som första samtal till Ortopeden och en tid på onsdag nästa veckaChocken är total. Några minuter väntan i telefon och sen fick dottern en tid på onsdag
Försöker vakna till liv med kaffe. Enligt FK är det pp som förhalar om rehabmöte. Så gissa vem som måste styra till det i dag?
Jag tappar mer och mer tilltron till vården.
Ont i lilltån och kramp i latmasken då, eller? Jag hoppas hans beteende kommer att rapporteras till hans handledare, det är ju under all kritik (och hur kommer det sig att du råkar åt för alla plantor?!).
Hoppas du piggnar på dig snabbt
Vaddå "fått lära sig"? Så jäkla enkelt är det inte att lära bort ett uselt morgonhumör. Bara för att ditt barn är sån så är inte alla det, tro mig, jag kämpar med att hjälpa dottern med hennes morgonhumör dagligen. Och hennes pappa var exakt likadan så det är verkligen ett arv!Morgontrötta människor med dåligt morgonhumör är för min del helt obegripliga. M har definitivt inte ärvt det från mig (Givetvis har hon fått lära sig att bete sig även på morgonen men ändå )
Vaddå "fått lära sig"? Så jäkla enkelt är det inte att lära bort ett uselt morgonhumör. Bara för att ditt barn är sån så är inte alla det, tro mig, jag kämpar med att hjälpa dottern med hennes morgonhumör dagligen. Och hennes pappa var exakt likadan så det är verkligen ett arv!
Tror du inte jag gör det? Tror du vi vill ha bråk och tjafs? Men det är banne mig inte så enkelt som du vill få det att låta.Jag har mig veterligen inte tvingat någon annan att lära sig vare sig det ena eller det andra. Däremot förväntar jag mig att min dotter beter sig vettigt även på morgonen.
Tror du inte jag gör det? Tror du vi vill ha bråk och tjafs? Men det är banne mig inte så enkelt som du vill få det att låta.
Sambon har CE och jobbar hemma idag. Är det i Göteborgstrakten kan ni hyra in honom?Jag är vaken och på plats.... mer än så garanterar jag inte.
Måste lösa en leverans men utan chaufför. 42st 6m vägtrummor ska transporteras och jag har en lastbil utan chaufför (chauffören befinner sig på solsemester)
Tips någon?
Han är inte så imponerande i mötena med handledaren och jag har redan rapporterat innan det här att det inte funkar.
Han får inte datan om han inte var med och samlade in den helt enkelt. Bara det att nu har han en del av utrustningen så nu är jag super stressad för ingen av de förbannade andra units vill funka när jag försöker koda om dem lite snabbt den ena som funkar lite halvt total vägrar att ens ha rätt på tiden
Psykiatripartners.Vad är PP?
Sambon har CE och jobbar hemma idag. Är det i Göteborgstrakten kan ni hyra in honom?