Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker vakna till liv med kaffe. Enligt FK är det pp som förhalar om rehabmöte. Så gissa vem som måste styra till det i dag? :meh:
Jag tappar mer och mer tilltron till vården.

Ont i lilltån och kramp i latmasken då, eller? :grin: Jag hoppas hans beteende kommer att rapporteras till hans handledare, det är ju under all kritik (och hur kommer det sig att du råkar åt för alla plantor?!).

Hoppas du piggnar på dig snabbt :heart

Han är inte så imponerande i mötena med handledaren och jag har redan rapporterat innan det här att det inte funkar.

Han får inte datan om han inte var med och samlade in den helt enkelt. Bara det att nu har han en del av utrustningen så nu är jag super stressad för ingen av de förbannade andra units vill funka när jag försöker koda om dem lite snabbt :cry::cry: den ena som funkar lite halvt total vägrar att ens ha rätt på tiden :down:

Morgontrötta människor med dåligt morgonhumör är för min del helt obegripliga. M har definitivt inte ärvt det från mig :rofl: (Givetvis har hon fått lära sig att bete sig även på morgonen men ändå :p )
Vaddå "fått lära sig"? Så jäkla enkelt är det inte att lära bort ett uselt morgonhumör. Bara för att ditt barn är sån så är inte alla det, tro mig, jag kämpar med att hjälpa dottern med hennes morgonhumör dagligen. Och hennes pappa var exakt likadan så det är verkligen ett arv!

Jag håller på och kreverar :cry: scriptet funkade förut nu total vägrar det att köra trots minimal ändringar. Inte ens när jag ändrar tillbaka till ursprungskoden så kör den :cry:

Vaddå "fått lära sig"? Så jäkla enkelt är det inte att lära bort ett uselt morgonhumör. Bara för att ditt barn är sån så är inte alla det, tro mig, jag kämpar med att hjälpa dottern med hennes morgonhumör dagligen. Och hennes pappa var exakt likadan så det är verkligen ett arv!

Jag har mig veterligen inte tvingat någon annan att lära sig vare sig det ena eller det andra. Däremot förväntar jag mig att min dotter beter sig vettigt även på morgonen.

Jag har mig veterligen inte tvingat någon annan att lära sig vare sig det ena eller det andra. Däremot förväntar jag mig att min dotter beter sig vettigt även på morgonen.
Tror du inte jag gör det? Tror du vi vill ha bråk och tjafs? Men det är banne mig inte så enkelt som du vill få det att låta.

Legat på soffan en timme... kl är 18.30 och ska klä påmig lite och gå ner till puben och äta nåt samt är det frågesport tävling ikväll så några vänner är där, vi har ett lag varje torsdag, nördigt ja haha

Han är inte så imponerande i mötena med handledaren och jag har redan rapporterat innan det här att det inte funkar.

Han får inte datan om han inte var med och samlade in den helt enkelt. Bara det att nu har han en del av utrustningen så nu är jag super stressad för ingen av de förbannade andra units vill funka när jag försöker koda om dem lite snabbt :cry::cry: den ena som funkar lite halvt total vägrar att ens ha rätt på tiden :down:

Kräv tillbaka grejorna, lämnar han inte tillbaka dem gå via hans handledare. Dvs droppa bollen i någon annans knä :p :D

Sååå trött idag. Försökt dopa mig pigg med elvatusen koppar te under morgonen.
Måste strax iväg på möte. Känner mig som en zombie. Ser ut som en med.
Tur att det är revisorn jag ska träffa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 916
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 163
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka