Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är hästarna fullt vinterskodda med fyrbrodd och sulor. Jag hoppas bara att Aramis behåller sina skor på då det inte fanns så mycket att spika i på ena framhoven.

Det är definitivt läge för frukost nu! Sen bär det iväg till Klevshult för att jobba, pass 1 av 9 väntar.

Har ätit frukost. Ute så snöar det och -4.
Ska städa lite i det stora karet. Och sedan fånga in lite guppy som ska få flytta över till det lilla karet. Kanske några ancitrus bebisar om jag får tag i dem...
I em kommer min KP och hämtar mig. Få se vad vi hittar på att göra.
I morgon är jag ledig. Ska på möte på Närvårdsteamet.

Min täta näsa börjat ge mig huvudvärk :down: så jävla trött på det hör nu, tror jag är inne på 2.5 månad med tät näsa/snorig/massor av nysningar :turd:

Inledde morgonen med att försöka få fått på grannens hästar som fått älgfrossa och sprängt staketet. Efter 25 min hade jag fått in en av dem i stallet och 5 min senare sprang resten in med.:cautious:
Sen tappade jag typ 50 % av bromsverkan på bilen... :meh: Så den fick åka ambulans till doktorn. Får hämta i kväll och bli 6000 spänn fattigare :crazy:
Skulle stannat i sängen. Bara haft 15000 i veterinärräkningar sista månaden :banghead:

Jag är sååå himla nära att få till en träning med en tränare jag fick tips om av en användare här i höstas, är så fruktansvärt pepp nu! Har ju kommit en massa annat i vägen hela tiden känns det som (ömfotad, stel häst, förkyld och nu senast kolik...) men nu känns det som om det äntligen kan vara på g!

Så nu har pp och FK fått ihop ett möte på onsdag. Nu ska bara chefen ge ok oxå men han ligger hemma och är sjuk.

Funderar på en alvedon för att fixa em
Har rast just nu och försöker ladda om för lite pedagogik med barnen på em
Laddar för öppning imorgon igen med.
Men slutar 13 imorgon så jag kan leva med det.
Värre på mån när jag har utbildning efter jobbet fram till 16 när jag öppnat 05:30

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 916
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 163
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat