Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag passade på att byta adventsljusstakar till vanliga lampor och ska nu plocka ner ljusslingan i granen också.
Kransen på dörren och stjärnslingan på förrådet får vara kvar ett tag till :)

Sitter på jobbet och har slängt in ett par reseräkningar. Jag hoppas de kommer med i sista körningen för nästa månad blir tajt.

Blev helt genomsvettig! Trodde det var kallare ute än vad det var.
Hoppat idag (händer inte speciellt ofta) och jäklar vad min svarta taggade till :rofl::love:. Inga höjder att tala om men tror han kände sig himla nöjd med sig själv efteråt (han är den typen som verkligen visar tydligt hur han mår och vad han vill :D).
Min röda var duktig (som vanligt) förutom att han bajsade precis framför ett hinder :meh:, alla andra kan gå och bajsa men han är verkligen sämst på det men är man 20 plusare får man faktiskt vara lite egen oxå ;)
Nu återstår det bara att kolla vad fröken säger om dagens program :).

Elektrikern ska komma senare på eftermiddagen och bla installera ett uttag ute.

Nu:kaffe!

Tanka upp maskinen och sedan kväll. För att ta nya tag kl 3 inatt:p . Var nära att få slakta älg innan jag åkte på jobbet . Satt och drack kaffe och tittade norrut efter vägen och det kom en bil och innan den han åka förbi huset så stod en älg mitt i vägen så det var på håret så kom det en bil från andra hållet och han stannade men det var en dunge ivägen så jag såg inte för vad men när jag åkte så såg jag spåret efter en till älg

Är hungrig redan nu och kommer inte kunna äta förrän typ 19.. Funderar på att ta en bensträckare och köpa en macka på bibliotekets café, men det känns så onödigt att spendera pengar på det nu när det är så mycket månad kvar i slutet av pengarna.

En fråga, så slipper jag starta en tråd om det. Men kan man spärra sig från att få förslag på grupper (som man en gång klickat nej på i krysset) från att dyka upp om och om igen?
Min man börjar bli trött på förslagen han får upp HELA tiden: Knulla vid sidan, singel och sexig, sexuella äventyr m.fl. O_o :rofl:
Har bett han sluta porrsurfa och besöka dejtingsidor så fb inte ger det som förslag åt honom konstant :p Men han börjar bli jävligt less :banghead: (å jag med :cautious:)
Är det någon annan som får upp såna här grupper? Jag får aldrig det :confused:
Bara kattgrupper :D

Annars har jag precis ätit sen lunch. Storhandlat hem mat idag så blev 2 timmar i butiken innan jag åkte och hämtade mini men nu ska vi klara oss ett tag :)
Ska ta en kopp vaniljlatte om en stund :d

Kräv tillbaka grejorna, lämnar han inte tillbaka dem gå via hans handledare. Dvs droppa bollen i någon annans knä :p :D

Det mesta dyra har jag fått tillbaka såsom mikrofoner, bandare och SLR kamera, högtalare osv. Men han har fortfarande våran unit som är speciellt programmerad för att göra det vi ska göra ikväll, så nu var jag tvungen att programmera om en annan (inte så lätt när man packat allt) och en vägrade. Fick till sist en annan som trilskades innan att göra det den skulle så det verkar som att vi är ont rack så länge det inte regnar.

I alla fall kom jag precis hem, och en kvart innan midnatt har jag duschat och sitter i pyjamas med en macka och vindruvor och tänkte titta på Farmen.

Vi fick tre (av 38) stationer gjorda ikväll, hade en himla tur eftersom det började regna lite på vägen dit men det slutade snabbt. Fyra till i morgen sen är den här parken klar :) I jämförelse så gjorde vi enbart typ åtta stationer totalt i Kinabal Park så det här blir något slags stations rekord för mig om vi tar oss igenom, på natten också :D Vi gjorde det på dagen förut.

J är helt fantastik för han var mega trött och var tvungen att jobba mer när han kom tillbaka. Men det går i alla fall snabbt med honom :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 959
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 959
· Visningar
53 277
Senast: Lilla
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka