Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JodåDen är ingen hit
Max brukar vara bättre på det !Äntligen framme i Kristinehamn. Tänkte äta på McDonalds men dom har inget glutenfritt bröd här
Så nu äter jag frukost bestående av pommes
Snart hämta transporten!
Bra att veta! BG's gick inte ens att äta så det är inget alternativMax brukar vara bättre på det !
Hälsa hem till mig.Äntligen framme i Kristinehamn. Tänkte äta på McDonalds men dom har inget glutenfritt bröd här
Så nu äter jag frukost bestående av pommes
Snart hämta transporten!
Jag har gått och funderat över varför jag har träningsvärk i skinkan. Tills jag kom på att jag broddade ju hästar igår.Känns som någon använt mig som flipperkula typ
Ont överallt. Plus träningsvärk. Plus stort skavsår på ena hälen och benhinneinflammation på andra benet. Jämnhalt iaf
Du påminde mig just om att jag hade plommon i hallen som jag plockade upp ur containern före jul, dom ska jag banne mig göra marmelad på.
Dumpstra i Uppsala?
Jag håller på att planera för sommarens skörd, nu blir det en svindyr konserveringsapparat som egentligen steriliserar maten, varför bränna el på frysar när man kan värmesterilisera och förvara i rumstemperatur i princip hur länge som helst? Okej, startkapitalet blir en slant men driften är gratis (vedspisen) och allt återanvänds i det oändliga och äpplemoset jag konserverade är fortfarande lika fint och med en högtemperasterilisator kan man ju konservera kött och annat utan risk för botulism och annat tråkigt.