Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk borde väl slåss om att få jobba hos er?

Jo fast alltså chefen är väl kräsen och sen är hen för snäll och ger folk ledigt för jämnan. Just nu är två butikspersonal lediga samtidigt och reser runt i olika delar av världen. Medan chefen själv är på inköp i Paris.
Älskar alla osv men planeringen är ju en aning YOLO på detta stället... Dock är det min tur att dra om 2 veckor :angel:

Har precis ätit jättegod kvällsmat :d
En kycklingfile stekt i kokosolja och kryddad med salt, vitpeppar, lite curry och timjan. Till det zuccinibiffar gjorda på riven potatis, riven zuccini och ägg. Salt och vitpeppar också såklart. :up:

Förbannar att jag fått en jättefinne i pannan. Verkligen mitt i pannan! Hur fasen får jag bort skiten? :crazy:

Satan i gatan vad ont det gör. Rotfyllning nästa :arghh: riktig inflammation = spelade ingen roll hur mycket tandis än bedövade det gjorde fortfarande ont så in i helvete - sorry för språket. Hon skrev ut citodon men det kommer att göra ont två, tre dagar till. Ack och ve, jag kör upp på onsdag. Ärligt funderar på att skjuta fram det. Just nu känns det inte som jag kommer vara i form. Undrar om jag kan göra det imorgon? :confused:

Köpt dyr kvällsmat i bistron på tåget. En äppelcider, barnens favoriter pannkakor (ynka 3 st för 55 kr...) och en påse chips. Är man kräsen så är man :meh: var mest räkor, smörrebröd och andra konstigheter, så va väl ändå tur det fanns pannkakor så jag fick i mig nått. 3 timmar till Malmö nu :) kollegorna till @Marita73 har skött sig, inga förseningar :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
20 966
Svar
1 999
· Visningar
56 158
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 192
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka