Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har världens vackraste valp :love:
IMG_20180825_210505_708.webp

Fått brev från posten att jag måste lämna uppgifter om min försändelse från Kina. Visste inte att jag väntade något från Kina ens?

Hjälp! Har köpt t shirtar att brodera på men har ingen inspiration till motiv. Har googlat men hittar inget som får det att tända till i idéhjärnan. Vad kan jag brodera för kul?
Sist blev det en enhörning, den blev rätt söt.
Är lite inne på att göra en likadan fast större, men hur kul är det?

Tillbaka på Buke en sväng. Jösses vilka kursstarter, känt mig trött och överbelastad i två veckors tid, men hoppas att allt ska lugna sig nu och hitta en lunk.

Jag kom in på min vidareutbildning också, och ska försöka komma igång med den även om jag inte fick någon nedsättning i tid från jobbet nu i höst.

Jag lyckades såga upp all ramlist jag hade och sen har jag sågat till socklarna som ska sitta i köket. Nu gottar jag mig med en kopp kaffe och en muggkaka.

Egentligen borde jag nog ha en egen släpvagn med tanke på hur ofta jag behöver låna släp. Kommande vecka behöver jag låna två gånger (eller så kanske det funkar att köra två vändor samma kväll). I lördags köpte jag ju en soffa och ett bord på Erikshjälpen och nu har jag hittat en grupp trädgårdsmöbler nästan gratis. Lite mer tid skulle jag också behöva för trädgårdsmöblerna behöver skrapas rena på färg och målas. Men de får nog stå i ladan till våren för jag lär inte hinna allt i år.

Idag är jag en spillra ev en människa. SÅ vansinnigt trött. Nu måste jag nog ta det lite lugnt några dagar. Känner att jag balanserar på en mkt, mkt fin linje.
Men imorgon kan jag sova lääänge. Det behöver Vovvi med, tröttmössan.

Då var det jobbdags för mig igen imorgon efter 3 veckors semester . Vädret har varit väldigt skiftande då de inte var varit så varmt som resten av sommaren

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 815
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar