Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu svävar jag på rosa små fluffiga moln efter lastbilsmässan på Elmia, vilken dag det varit. Träffat en massa folk och gjort ett manöverprov (backning med lastbil och släp) och fått njuta i fulla drag. Det är livet. Lär sova gott i natt. :D

Tittar på tv och barnet sover enligt plan = nöjd barnvakt som lyckats med sitt uppdrag trots viss ovana på området :p
Nu väntar jag bara på att pappan ska komma hem så jag kan åka hem till mig.

Jag sitter och funderar på tråkigheter. Egentligen borde jag gå och lägga mig, så att det kan bli en ny dag snart med en massa aktiviteter så jag slipper fundera.

Men gud vad oförskämt och respektlöst.
Så svårt är det ju inte att hålla det för sig själv och gratta privat.

Men eller HUR? Känns som att prio för dessa personer är att synas och kläcka ”nyheter” framför att faktiskt bry sig om personen i fråga

Passar svärmors hus och killen är varm. De är bara de han har öppnat upp fönster i sovrummet och jag ligger i sängen . Och ovan på allt så är de 14 grader ut och regnar

Såååå jävla trött! Har typ sovit hela dagen. Imorgon upp tidigt och jobba. Skulle vilja sova en v. God natt på er!

Väntar på bussen till jobbet som vanligt. Ute så regnar det rejält.
Får hoppas på att det slutar till kl 18 ikväll. Ska sitta i Parksnäckan då

Efter en lang och jobbig dag med hundtraning sitter jag nu i RVn (husbilen) och kontemplerar liven innan jag ar pa vag i sang. Det gick SUPER bra for bada hundarna i dag och jag fick just hora att jag sag sa vansinnigt sjalvsaker ut. ... Det ar vad man mest lar sig som lag och mellanstadie larare som maste halla foraldramoten ... att se sjalvsaker ut nar man egentligen skakar av nerver innombords. :p

Man vad i....
Jag vaknar till regn. SMHI hade inte lovat någon nederbörd alls på tio dagar.
Ska köra ved. Mindre trevligt att göra det i duggande regn.

Lite sugen på att åka och vara med på kampanjande men ska nog behärska mig och vila huvudet idag.

Vaknade vid 04 av att det ringde frenetiskt från ett nummer med landskod Mali. Svarade naturligtvis inte men kunde därefter inte somna om :meh:

Det börjar kännas som om det ligger höst i luften..... Fick en plötslig längtan efter varm soppa, så idag får crock-potten laga en linssoppa. Och så blir det hembakat bröd till :d !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 815
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar