Härnösand

Men nu var ju frågan:

Hur är det i Härnösand, positivt och negativt?

Visst kan man svara: Det kan man inte säga något om, det beror på ens preferenser! men det blir man ju inte särskilt mycket klokare av. Att folk har olika preferenser vet man väl redan.

Om jag frågar ”Hur är det i Lyon?” så blir jag ju inte hjälpt av att folk svarar ”Det kan man inte veta något om, det beror på ens preferenser.”

Nu har ju TS sagt att hon inte bryr sig om affärer eller restauranger eller gatuliv eller nånting som har med stadsliv att göra, och då passar det kanske helt perfekt med en stad där inget av det finns.
Vi har alla olika åsikter och uppskattar olika.

Jag är bara glad över att få negativa kommentarer om Härnösand, ingen stad är perfekt.

Men, av det som vissa lyfter fram som negativt, för mig är det POSITIVA saker.

(Sen är jag en han och inte en hon)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 415
Senast: Thaliaste
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 999
Senast: TantAgda
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka