Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lång pinne
IMG_20181006_180126.webp

Jag överlevde fjärde dagens ritter och det gjorde alla kunder med.
Morgonritten "förbjöd" (hur säger man?) jag en att komma med på ridturen. H*n var tydligt påverkad av droger och även om det var för medicinska skäl kunde jag inte låta h*n rida. För allas skull: denne själv, hästen, de andra kunderna samt mig själv och företagets policy..

Anyways, idag ska vi avmaska hästar och göra rent utrustning!

Avmaskningspolicy här i Aus är ju knappast som i Sverige. Här avmaskar vi alla med jämna mellanrum men skifte/mockning av hagar har vi inte möjlighet till.....

Jag överlevde fjärde dagens ritter och det gjorde alla kunder med.
Morgonritten "förbjöd" (hur säger man?) jag en att komma med på ridturen. H*n var tydligt påverkad av droger och även om det var för medicinska skäl kunde jag inte låta h*n rida. För allas skull: denne själv, hästen, de andra kunderna samt mig själv och företagets policy..

Anyways, idag ska vi avmaska hästar och göra rent utrustning!

Avmaskningspolicy här i Aus är ju knappast som i Sverige. Här avmaskar vi alla med jämna mellanrum men skifte/mockning av hagar har vi inte möjlighet till.....
Ni mockar aldrig ur hagarna?
Men vad obehagligt med en som är så påverkad! Huva!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 808
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 571
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka