Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta en bild på paketet och mejla till apoteas kundtjänst. Du får säkert ersättning från dem.Jag har varit och hämtat ett paket med varor från apotea. Det är inte första gången jag handlar därifrån och det brukar alltid komma i en trevlig kartong. Denna gång var paketet helt knöggligt och omlindat med tejp kors och tvärs. Och på tejpen stod det Schenker. Konstigt. Jag öppnade och hittade mina varor. Men chokladen jag beställt fanns inte med. Däremot låg det chokladsmulor i botten. Va f-n! . Och rabattkupongen och reklamen de stoppat med var knölig.
Det är väl nån jävla lågintelligent typ på Schenker som har öppnat och snott chokladen och sen dragit ihop kartongen med tejp.
Jo, jag blev irriterad. Först tänkte jag att det bara var någon ny personal som slagit in varorna, men nu ser det inte ut så. Jag ska meddela apotea om detta så får de kontakta leverantören.@Magiana Men fy! Jag hade blivit flyförbannad!
Jo, jag ska göra det.Ta en bild på paketet och mejla till apoteas kundtjänst. Du får säkert ersättning från dem.