Har sorterat chilifröer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det löser sig snart med vården!Så less på att allt tar sån tid i vården. Veckorna och månaderna går och jag vet inte alls när jag kan förvänta mig en kallelse. Så jäkla kul att bli utsparkad ur systemet när jag väl hade kommit in och nu behöva ta ett varv till för att komma in på nytt. Jag känner mig rätt modstulen.
Jag känner med dig, har just nu ätit orimligt mycket mintchoklad för att väga upp hela veckans chokladcravings (gott, men alldeles för sött i sådana mängder, jag är en mörk choklad-människa).Nattar bebis och har extrema cravings efter choklad. Och självklart ingen choklad hemma...
Samma här. Jag älskar mörk choklad. Tyvärr tål jag inte att äta för mycket och sist jag råkade trycka i mig en hel chokladkaka så resulterade det i en panikångestattack. Jag fick ju skylla mig själv där.Jag känner med dig, har just nu ätit orimligt mycket mintchoklad för att väga upp hela veckans chokladcravings (gott, men alldeles för sött i sådana mängder, jag är en mörk choklad-människa).
Ush då, inte kul med panikångest! Så synd, men bra om du klarar av lite choklad iaf, tänk att vara helt utanSamma här. Jag älskar mörk choklad. Tyvärr tål jag inte att äta för mycket och sist jag råkade trycka i mig en hel chokladkaka så resulterade det i en panikångestattack. Jag fick ju skylla mig själv där.
Ja, i måttliga mängder går det bra. Annars hade det varit öken.Ush då, inte kul med panikångest! Så synd, men bra om du klarar av lite choklad iaf, tänk att vara helt utan