Är på Elgiganten och köper ny tvättmaskin pga att vår gått sönder idag. Jätterolig utgift!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad köpte du för något? Min maskin har varit sönder i typ 1,5 mån o jag måste verkligen köpa en nyÄr på Elgiganten och köper ny tvättmaskin pga att vår gått sönder idag. Jätterolig utgift!
Fast min vän har gäster som bor upp till en månad ibland. Då är det bra om man kan tvätta och laga mat.Jag har bott på "bo på lantgård" några gånger.
Då har frukosten serverats vid ett bord. Bröd, smör, pålägg marmelad och kanske korv/skinka. Kaffe eller te enligt önskemål och ägg om man vill ha.
Värden dukar fram och dukar undan. Man sätter sigvid dukat bord o h åker sedan iväg. Inga matlagningsmöjligheter. Ungefär som på ett hotell men i hemmiljö.
Ett ställe hade frukosten i ett kylskåp och det fanns äggkokare, vattenkokare och kaffebryggare. inget mer.
Fast min vän har gäster som bor upp till en månad ibland. Då är det bra om man kan tvätta och laga mat.
vet inte alls hur det funkar när man hyr ut via detta företag.Men det där kan man ju kanske styra lite själv? Hur länge man vill hyra ut och så Det kanske passar @Magiana bättre att ha gäster i lite kortare perioder? Jag kan tänka mig att många kan tänka sig att komma en helg eller så
Jag är ju ändå hemma nästan jämt då jag inte har något liv.Mest är det ju att passa alla in och utcheck. Städa inför nästa gäst. Hon har fullt hela tiden. Men det är otroligt roligt tycker hon.
Vad köpte du för något? Min maskin har varit sönder i typ 1,5 mån o jag måste verkligen köpa en ny
Måste vara nåt rekordSambon öppnar bildörren och berättar hur han slagit sig rejält 2 ggr på 5 meter. Min respons:
Stöttande och så..
japp sådär handlar jag också,En Bosch (WAT283L8SN). Den hade tydligen varit bäst i test för några år sedan. Men jag vet egentligen inget om den. Sambon ringde när jag var på väg hem från jobbet och berättade att tvättmaskinen hade lagt av. Jag hade tänkt äta lunch hemma och hade inte ätit sedan kl. 5 i morse och var inte jättevälfungerande, så jag sa att jag ville ha en som kostade under 5000 kr, kunde ta åtminstone 8 kg och gärna någon som fått bäst i test. Säljaren pekade, jag nickade, betalade och beställde hemkörning.
japp sådär handlar jag också,
En Bosch (WAT283L8SN). Den hade tydligen varit bäst i test för några år sedan. Men jag vet egentligen inget om den. Sambon ringde när jag var på väg hem från jobbet och berättade att tvättmaskinen hade lagt av. Jag hade tänkt äta lunch hemma och hade inte ätit sedan kl. 5 i morse och var inte jättevälfungerande, så jag sa att jag ville ha en som kostade under 5000 kr, kunde ta åtminstone 8 kg och gärna någon som fått bäst i test. Säljaren pekade, jag nickade, betalade och beställde hemkörning.
Sitter på bussen. Är ”vaken” Känns som mitt i natten. Mår fysiskt dåligt av att vara uppe vid denna tidpunkt. Fullt på bussen, försöker spana och se om folk verkligen mår bra Vissa ser klart slitna ur men andra verkar taggade
Det var en äldre dam med dramatenkärra och nya glasögon som vurpade på samma märkliga träribbade jäkla landgång in i restaurangen.Måste vara nåt rekord