Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kylarvätskelekage (?) i bilen och åkte precis till affärn för att köpa ett nytt lock som första koll. Nä då är det stängt pga "queens birthday".... hur många j-a birthdays kan nån ha????
Funderar på att fråga chefen om jag kan låna hennes ena bil några dagar istället för att hålla på och fylla påkylarvätska varannan dag..
Det ser dock rätt kladdigt ut på ett ställe under motorhuven så jag gissar att jag måste lämna in bilen...
Och sambons skrothög som han köpte startar inte
God morgon måndag!
Nära mig med.Jäj! Nära mig juh Helt Off topic
Har en vän som hyr ut rum via dom. mycket jobb men väldigt roligt.Jag bor inte särskilt dyrt. Men jag har bil och utan det så blir det svårt att bo här. Fast busskort är inte billigt det heller.
Men jag får väl börja odla mer potatis och hyra ut ett rum via arbnb eller nåt så kan ju den låga inkomsten på 75% vara uthärdlig. Jag tvivlar på att jag någonsin kommer att orka mer.
Men då tillkommer väl ändå lån?Ja sant iofs! Hade nog inte pallat 25 kvm senfunkis eller 60-80-tal. Överlever pga takhöjden, känns luftigt trots liten yta och jag slipper trycka in en säng i rummet pga loftet. Men visst hade det varit najs med större, dock lockar ju avgift på 560 kr i månaden mer
Hur ska gästerna fixa mat och frukost då? Min vän skaffa ett eget kylskåp till gästerna och har ett eget själv. Dock går hon upp och lagar frukost till dom flesta gästerna.Inte helt uteslutet. Jag har ju två rum på övervåningen som jag kan avvara. Och sätter jag en (låsbar) dörr till köket så har jag delat upp huset i "gästområde" och "privat område". Toan får delas med gästerna.
Funderar lite på hur vimsig min hjärna är egentligen.
Jag brukar tänka på mig själv som en ganska osocial person som gillar att vara ensam osv. Idag har jag minglat runt och pratat som en tok med kollegorna hela dagen, därefter umgicks jag lite med min mor, gav mig ut med en mycket god vän och sitter nu och chattar med några fler vänner. Ser redan fram emot morgondagen och att umgås mer med kollegorna. Så osocial är jag
Tyvärr var jag upptagen på annat hållStår själv i butiken sista timmen. Helvete vad lugnt det är, nästan folkdött. Får typ spana efter folk. Vore kul med nån pratglad tant men nehepp är helt solo här.
Haha! Jag misstänker att jag är lite för lik min far när det gäller sådant. Han säger också att han vill vara ensam, är osocial osv, och så varje gång han umgåtts med vänner eller bara rent allmänt varit bland folk så är han på ett strålande bra humör som håller i sig som minst för resten av dagenJag har alltid tänkt på dig som en social person.
Tyvärr var jag upptagen på annat håll
/tanten