Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja sant iofs! Hade nog inte pallat 25 kvm funkis eller 60-tal. Överlever pga takhöjden, känns luftigt trots liten yta och jag slipper trycka in en säng i rummet pga loftet. Men visst hade det varit najs med större, dock lockar ju avgift på 560 kr i månaden mer ;)
Jag gillar också typerna av byggnader som du bor i, gamla fina :love: men det är såå dyrt i inköp 😱 en kartong är lite billigare i inköp :D
Faktiskt så minns jag att jag en gång i barndomen åkte förbi de husen som du bor i och tänkte att det måste vara häftigt att bo där :rofl::D

Jag gillar också typerna av byggnader som du bor i, gamla fina :love: men det är såå dyrt i inköp 😱 en kartong är lite billigare i inköp :D
Faktiskt så minns jag att jag en gång i barndomen åkte förbi de husen som du bor i och tänkte att det måste vara häftigt att bo där :rofl::D

Kan inte klaga över utsikten ;) Mysigt när båtar åker förbi utanför fönstret :love: Dock är det en fördel om man gillar tåg och inte hatar trafikljud ;) Det är ett jävla liv ibland när polisen har bråttom :p

Jag är rent av döv när jag tar av mig mina hörapparater, vill du byta? :angel::D:rofl:

Haha väldigt bra erbjudande men jag har vant mig! :D Eller så har jag tappat hörseln ;) Jag kanske borde låna hörapparaterna istället ;)

Senast ändrad av en moderator:
Kan du inte bygga ett loft? Då kan du ju inreda under såvida takhöjden är tillräcklig? Jag har loft och fåtölj, fotpall och en byrå under loftet :)

Jo, som sagt det är det som är planen :). Men det verkar aldrig ske... pappa ska hjälpa mig... men nu har han varit här igen idag och mätt, så vi får väl se nu då :p. Vi har storslagna planer iaf ^^.

Inte helt uteslutet. Jag har ju två rum på övervåningen som jag kan avvara. Och sätter jag en (låsbar) dörr till köket så har jag delat upp huset i "gästområde" och "privat område". Toan får delas med gästerna.

Det vore ju grymt ju! :banana:

Sitter mätt i sängen med Time Team på tv och en kelig högt spinnande katt i knäet :love::love::love:
20181004_170959-01.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 808
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 574
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka