Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag över om jag ska köpa en våningssäng som jag inte får in min bäddsoffa som jag redan köpt under eller inte. Från början var förstås tanken att ha bäddsoffan under och så bygga en säng över, men det verkar aldrig hända och jag vill kunna bjuda hem folk på filmkvällar. Hittar jag ingen mindre bäddsoffa får jag väl ha madrass för översovande sällskap då kanske. Hmmm?

Hemma och äter lunch. Har en helt fantastisk dag på jobbet idag, så jag längtar tillbaka nu :p Vi går runt och pratar och skämtar och fjantar runt och har hur kul som helst :D Känns som om jag inte gjort annat än pratat och skrattat hela förmiddagen, trots att jag faktiskt jobbat på riktigt bra också.

Hemma och äter lunch. Har en helt fantastisk dag på jobbet idag, så jag längtar tillbaka nu :p Vi går runt och pratar och skämtar och fjantar runt och har hur kul som helst :D Känns som om jag inte gjort annat än pratat och skrattat hela förmiddagen, trots att jag faktiskt jobbat på riktigt bra också.
Vad jobbar du med? Är nyfiken :p

Trots att det är lördag?

:angel:

Jag jobbar ibland lördagar, inga konstigheter :D

Har dragit ner mitt vardagsjobb till tisdagar och torsdagar. Dvs ledig är måndag onsdag och fredag. Jobbar istället extra i butiken ibland på helgen. Sköna arbetstider (typ 12-17) och dubbelt betalt. Passar mig utmärkt. Måndag-fredag kontorstid är mental död för mig

På lördag kommer en tjej och provrider ponny. Hoppas de passar ihop (även om det är grymt jobbigt att skiljas från ponny..). Måste köpa en kortare sadelgjord tills dess. Misstänker att de vill rida i engelsk sadel.
Great nu är jag nervös för det också :meh:

Har precis byggt ihop en traktorsäng.

Var en liten bit hemifrån på landsvägen när jag såg att lantbrevbäraren svängde upp på gården. Det betyder leverans av något stort, men jag väntade ingenting än. Enligt uppgifter på postnord så hade det inte ens nått Sverige. Jaja, jag klagar inte när det är åt det här hållet :D

Jag jobbar ibland lördagar, inga konstigheter :D

Har dragit ner mitt vardagsjobb till tisdagar och torsdagar. Dvs ledig är måndag onsdag och fredag. Jobbar istället extra i butiken ibland på helgen. Sköna arbetstider (typ 12-17) och dubbelt betalt. Passar mig utmärkt. Måndag-fredag kontorstid är mental död för mig
Låter fasen så nice :arghh:

Låter fasen så nice :arghh:

Det är jättenajs! Behöver dessutom inte gå upp tidigt när jag jobbar tisdag och torsdag. Är så jävla morgontrött att min dag är förstörd om jag kliver upp tidigare än 09. Jobbar hellre till typ 19-20.
Jag var helt mentalt slut av att jobba kontorstider, orkade knappt upp på morgonen och orkade knappt göra ngt efter jobbet eftersom jag redan när jag kom hem började få panik över att vara tvungen att kliva upp 08 nästföljande dag.

Fattar att alla är olika och att många tycker att det är perfekt att jobba kontorstider måndag-fredag. Jag är bara inte en av dom ;)

Bara för det fick jag info om att jag ska vara på plats 08 imorgon :nailbiting: Får ställa 150 larm ;)

Det är jättenajs! Behöver dessutom inte gå upp tidigt när jag jobbar tisdag och torsdag. Är så jävla morgontrött att min dag är förstörd om jag kliver upp tidigare än 09. Jobbar hellre till typ 19-20.
Jag var helt mentalt slut av att jobba kontorstider, orkade knappt upp på morgonen och orkade knappt göra ngt efter jobbet eftersom jag redan när jag kom hem började få panik över att vara tvungen att kliva upp 08 nästföljande dag.

Fattar att alla är olika och att många tycker att det är perfekt att jobba kontorstider måndag-fredag. Jag är bara inte en av dom ;)

Bara för det fick jag info om att jag ska vara på plats 08 imorgon :nailbiting: Får ställa 150 larm ;)
Därför har jag lagt in ett par dagar i min arbetsvecka där jag börjar jobba 10.30 - jag kan inte somna tidigare än 00 :rofl: Men faasen, är den arbetstiden du har fulltid??

Därför har jag lagt in ett par dagar i min arbetsvecka där jag börjar jobba 10.30 - jag kan inte somna tidigare än 00 :rofl: Men faasen, är den arbetstiden du har fulltid??

Nope det är det inte! Är typ 15-20 tim ungefär. Har valt att gå ner i tid och ansvar pga vill göra annat också. Insett att jag inte är ngn karriärist utan snarare en slapp livsnjutare ;)

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 808
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 574
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka