Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och tragglar mig igenom en miljard bilder för att kunna skriva ihop fakturor mot min beställare. Tidskrävande om nåågot :meh:

8FD38AE9-682F-4016-BF3F-8B565F8C3CBE.webp

Den var svår men tillslut så :D!

Shit...

Just kört in kollegan till akuten. Hoppas verkligen inte det är något allvarligt. :(

Misstänker hjärtat/stroke. Han har högt blodtryck sedan tidigare och fick tryck över ögat, det hängde ned och han såg konstigt samt började känna sig lite yr. Så vi packade ihop och åkte iväg.

Shit...

Just kört in kollegan till akuten. Hoppas verkligen inte det är något allvarligt. :(

Misstänker hjärtat/stroke. Han har högt blodtryck sedan tidigare och fick tryck över ögat, det hängde ned och han såg konstigt samt började känna sig lite yr. Så vi packade ihop och åkte iväg.
Men usch då :( Tur att du kunde köra in honom!

Brr, jag fryser på jobbet! Stackars vi vaktmästare sitter nära en nödutgång som används lite grann och nära IT som behöver ha det lite svalt för sin utrustning. Lite VÄL svalt dock... :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 808
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 574
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka