Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tål inte choklad heller. Får inga panikångestattacker men om jag äter för mycket så två dagar senare får jag extremt mycket finnar överallt. Så jag har fått lära mig att njuta med måtta Även om jag skiter i det ibland.Samma här. Jag älskar mörk choklad. Tyvärr tål jag inte att äta för mycket och sist jag råkade trycka i mig en hel chokladkaka så resulterade det i en panikångestattack. Jag fick ju skylla mig själv där.
Finnarna slipper jag lyckligtvis. Det jag reagerar på att koffeinet och sockret. Jag brukar inte få panikångestanfall vid överdosering utan ofta räcker det med några vändor på muggen.Jag tål inte choklad heller. Får inga panikångestattacker men om jag äter för mycket så två dagar senare får jag extremt mycket finnar överallt. Så jag har fått lära mig att njuta med måtta Även om jag skiter i det ibland.
Finnarna slipper jag lyckligtvis. Det jag reagerar på att koffeinet och sockret. Jag brukar inte få panikångestanfall vid överdosering utan ofta räcker det med några vändor på muggen.
När en snubbe försöker ragga upp en på bussen med ”är det där din naturliga hårfärg”
Well ,
Jag hoppas att du svarade ett otvetydigt JA!