Konstaterade precis att övertidsarbete stjäl mer tid än bara själva tiden jag arbetar. Somnade tidigare än vanligt igår, vaknade senare än vanligt idag. Vilade ett tag, gick en längre rastningsrunda med hundarna, åt frukost, vilade/sov någon timme till, flyttade mig till soffan och drack te, somnade igen, gjorde vätskeersättning till mig och satt en stund på massagedynan, somnade i soffan...
Jag gör inget annat idag än sover känns det som! Hela jag är slutkörd och det enda jag vill är att vara i ett tyst, mörkt rum. Nu har jag huvudvärk. Vet inte om det är för att jag behöver äta lunch...
Samtidigt känner jag mig själv. Om jag INTE blivit uttråkad och längtar efter måndag vid den här tiden imorgon, då är något konstigt (Och nästa vecka lär det bli mycket lättare på jobbet igen)
Jag gör inget annat idag än sover känns det som! Hela jag är slutkörd och det enda jag vill är att vara i ett tyst, mörkt rum. Nu har jag huvudvärk. Vet inte om det är för att jag behöver äta lunch...
Samtidigt känner jag mig själv. Om jag INTE blivit uttråkad och längtar efter måndag vid den här tiden imorgon, då är något konstigt (Och nästa vecka lär det bli mycket lättare på jobbet igen)