Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstaterade precis att övertidsarbete stjäl mer tid än bara själva tiden jag arbetar. Somnade tidigare än vanligt igår, vaknade senare än vanligt idag. Vilade ett tag, gick en längre rastningsrunda med hundarna, åt frukost, vilade/sov någon timme till, flyttade mig till soffan och drack te, somnade igen, gjorde vätskeersättning till mig och satt en stund på massagedynan, somnade i soffan...

Jag gör inget annat idag än sover känns det som! Hela jag är slutkörd och det enda jag vill är att vara i ett tyst, mörkt rum. Nu har jag huvudvärk. Vet inte om det är för att jag behöver äta lunch...

Samtidigt känner jag mig själv. Om jag INTE blivit uttråkad och längtar efter måndag vid den här tiden imorgon, då är något konstigt :p (Och nästa vecka lär det bli mycket lättare på jobbet igen)

Har städat hos landisarna och duschat de stora
Nu har Roy och Roger "fredagsmys"...:o De blir lite extra "PÅ" efter dusch och städning, så jag lär väl få leta efter ägg snartO_o

Kokar tomater.
Blev smått desperat när jag varit ut i tunneln idag. En full korg med bifftomater plus en mass andra. :arghh:

Så jag skar ner en femliterskastrull full och har nu kokt ihop den till lite mer än en halv dito.
Så har jag flyttat lite på grävlingsfällan. Den är laddad med chevre igen. Förra natten har den varit i en rabatt och grävt i en pion. Jävla kräk!
Kan den inte bara knata in i den där fällan så jag blir av med den.

Trött efter en heldag med brorssonen . Man Tror ju inte att dom kan äta upp en energi men de gör dom små liven

Får huvudvärk på vissa idioter i släkten. Min kusin är tydligen gravid, det är tidigt och det är inte offentligt. Fem minuter efter att infon nått släkten lägger två idioter upp nyheten på Facebook helt offentligt. Därefter taggas personer hit och dit, det postas ”grattis blivande morfar” (inklusive en rad ”gulliga smileys :yuck: ) på hennes pappas wall, helt offentligt osv inför kleti och pleti. Vad hände med att skicka ett PM om man nu är utom sig av eufori över denna nyhet? Genom att lägga ut på folks offentliga wall, tagga folk hit och dit har de ju lyckats sprida nyheten till typ 1000 pers.

Blir fan galen :banghead:

Får huvudvärk på vissa idioter i släkten. Min kusin är tydligen gravid, det är tidigt och det är inte offentligt. Fem minuter efter att infon nått släkten lägger två idioter upp nyheten på Facebook helt offentligt. Därefter taggas personer hit och dit, det postas ”grattis blivande morfar” (inklusive en rad ”gulliga smileys :yuck: ) på hennes pappas wall, helt offentligt osv inför kleti och pleti. Vad hände med att skicka ett PM om man nu är utom sig av eufori över denna nyhet? Genom att lägga ut på folks offentliga wall, tagga folk hit och dit har de ju lyckats sprida nyheten till typ 1000 pers.

Blir fan galen :banghead:
Men gud vad oförskämt och respektlöst.
Så svårt är det ju inte att hålla det för sig själv och gratta privat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 815
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka