Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
De har gjort typ 30000 p-platser på åkrarna

Då borde vi få plats :D

Stannade för kaffe i Örebro. Nu är vi på väg igen. Roligt med minisemester, men satan vad jobbigt det är för ryggen att sitta ner! Glömde dessutom ta norgesic i morse, glömde packa ner dem helt och hållet. Hade behövts nu.
Äsch, det får gå bra ändå.

Faaan, jag glömde plånboken hemma :banghead: Bra att komma på det i Västerås... Jaja, sambon har sin med sig så jag får väl leva på honom i helgen. Borde inte behöva visa leg nångång heller så det ska nog gå bra. Men det känns inte bra.

Äter frukost efter att min ena brorsson ringde frågade om jag ville med ner till mässan bland ormar ,spindlar ,grodor, ödlor mm. jag sa ja , de är bara de vi ska handla massor med ödlor tydligen 😂
( brorssonen är blir snart 4år)

Träffade på ett par jätte”koola” NMR snubbar när jag skulle köpa morgonkaffe.

Då borde vi få plats :D

Stannade för kaffe i Örebro. Nu är vi på väg igen. Roligt med minisemester, men satan vad jobbigt det är för ryggen att sitta ner! Glömde dessutom ta norgesic i morse, glömde packa ner dem helt och hållet. Hade behövts nu.
Äsch, det får gå bra ändå.
Kaos på Stationen idag. Kilometerlånga köer till bussen ut till Ärna

På väg hem från jobbet. Handlade lite grönsaker på torget.
Det är tur att jag skippade flygdagen idag. Blir runt 150.000 l personer där idag.
Mkt att städa på måndag...

Gick på tropikaremässa med min bror och hans son . vad kommer jag hem med jo en ögonfransgecko , ojdå
20180825_123551.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 815
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka