Ja. Min arbetsplatsÄrna? Är det Uppsala? Dit tänker vi åka imorgon och titta på flygshowen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Min arbetsplatsÄrna? Är det Uppsala? Dit tänker vi åka imorgon och titta på flygshowen
De har gjort typ 30000 p-platser på åkrarnaNu är vi på väg mot Uppsala och flyguppvisningen! Kommer vara framme vid 9. Helt lagom. Sambon tror att vi inte kommer få nån parkering, jag tror det kommer gå bra. Vi får väl se vem som har rätt
Så är det. Ska bli kul oavsett ska alldeles strax åka och hämta en kollega sen bär det av.Jo men de är ändån trevligt att få där plus man kan snacka skit med försäljare med.
De har gjort typ 30000 p-platser på åkrarna
har lagt bud på de jag saknat tom vår sång blir stumVilka saknar du? Jag har några.
Träffade på ett par jätte”koola” NMR snubbar när jag skulle köpa morgonkaffe.
Kaos på Stationen idag. Kilometerlånga köer till bussen ut till ÄrnaDå borde vi få plats
Stannade för kaffe i Örebro. Nu är vi på väg igen. Roligt med minisemester, men satan vad jobbigt det är för ryggen att sitta ner! Glömde dessutom ta norgesic i morse, glömde packa ner dem helt och hållet. Hade behövts nu.
Äsch, det får gå bra ändå.
Träffade på ett par jätte”koola” NMR snubbar när jag skulle köpa morgonkaffe.