Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag jagar ständigt runt på nätet! Håller på att läsa böckerna i ordning. Blir lite skattjakt över det hela :D
Kul! Jag har spridda skurar med hennes böcker, från mormor och mamma. Läst sen jag var liten, och just nu är de.helt perfekt avkopplande att läsa :)

@Magiana hoppas det inte är nåt allvarligt!

Jag var hos vetten igår, det var inte alls så illa som jag trodde. Lite små sår i munnen, nån vass tagg som stack i kinden och en hälta som förhoppningsvis kommer gå över med metacam. Skönt det. Hoppas det är så enkelt nu med så vi slipper åka in igen.

Nu ska jag ut och ge frukost till odjuren. De ropar att det är dags för det.

@Magiana hoppas det inte är nåt allvarligt!

Jag var hos vetten igår, det var inte alls så illa som jag trodde. Lite små sår i munnen, nån vass tagg som stack i kinden och en hälta som förhoppningsvis kommer gå över med metacam. Skönt det. Hoppas det är så enkelt nu med så vi slipper åka in igen.

Nu ska jag ut och ge frukost till odjuren. De ropar att det är dags för det.
Ja, man vill ju alltid att problemen ska vara lätta att diagnosticera och lätta att åtgärda.

Jag får ont i ryggen av att nysa :cautious: eller ja, mer ont kanske man ska säga.

Lagt mig på spikmattan på golvet. Ska bli spännande att ta sig upp igen sen...

Ska gå till tvättstugan nu, sedan blir det direkt vidare till centrum för att hämta ut de byxor jag beställde för några dagar sedan. Hoppas verkligen att de passar och är bra!

Hämtat mina fotpallar :love:

20180824_182953.webp

Känns som att jag ska spy vilken sekund som helst... :crazy: :p
Vi har haft lite dubbelkalas här hemma för mig och mamma, då vi har för fullt upp för att hinna fira då. Grekisk hämtmat till middag och mastig mörk-chokladtårta med grädde till efterrätt. Kan bara konstatera att en hel låda dito hämtmat och 1/4 mastig chokladtårta ger rätt otrevliga känslor i magområdet såhär 30 min senare.... :nailbiting:
Men gott var det! Precis i min smak! :love:

Har jobbat. Sedan åkte jag till min Vc, var där tidigt eftersom jag ville att de skulle titta på min onda tå. Efter ha väntat 40 min, så kom sköterskan ut. Hen sa att jag skulle åka till Närakuten eller komma på drop-in på måndag... Det hade tagit hen 10 minuter att titta på min tå:mad:
Funderar på att byta Vc - igen...:meh:
Sedan fick jag vänta 30 minuter till för att komma in till psykologen, var inne hos hen i 10 minuter drygt...:mad: Fick en ny tid - i oktober.

Är så peppad inför imorgon - Lastbilsmässan på Elmia. Ska bli så kul, har dragit igång en träff med de kvinnliga kollegorna på vägarna, ska bli riktigt kul att få träffa dom. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 812
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka