Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt men :rofl:

18B12D96-20B3-4E3F-B473-E46B2C9A53DA.webp

Japp måndag då.

Helt slut i skallen och kroppen efter att ha jobbat 7 dagar förra veckan vara lååååånga pass ons-tors-fre-lör.

Imorses startade jag dessutom dagen med att åka till återvinningen med en massa skräp innan jobbet.

Helt slut blir en lång dag detta

Päronen var inte klara än :down: Jag som ställt in mig på marmeladkokning idag :mad:
Då får det bli en "ta-rätt-på-äpplen-dag" idag istället. Skala, tärna o frysa + äppelmos.

Läkaren hade glömt skicka läkarintyg för min sjukskrivning till fkassan. :banghead:
Nu ska det vara gjort iaf. Och jag fick en kopia att skicka till arbetsgivaren. Det står i intyget att jag haft ont i ett år, det var mer än jag visste. Jag hade samma problem för ett år sen, men det blev ju bra. Äsch, jag orkar inte krångla med det..

Alltså vad är det för konstigt som pågår idag? Alla glor skeptiskt på mig i kollektivtrafiken. Ser inte speciellt konstig ut tycker jag. Men tydligen alla andra? :cautious:
Är på väg till Söder för att renovera mig själv lite. Ska böja och färga fransar och göra ansiktsbehandling. Har ont överallt och känner mig halvsjuk så det ska bli skönt att lägga sig ner och bli ompysslad lite

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 815
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar