Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag följer två Youtube kanaler som består av smådokumentärer av true crimes. Det är helt enkelt mest små skräckhistorier typ, om mord mest osv.
Men jag är lite knäpp :o För jag tycker att de är rogivande och får mig att somna. Den ena har musik till sina videor som är sövande och den andra som pratar till sina videor har en typ lite... melodisk röst? Medan han pratar om mord och såna hemska saker :o:o Men jag hör ju iofs inte vad han säger utan text, men jag har texten på.

Jag somnade igår kväll till den andra kanalen :angel::rofl:

Volvon gick (typ) igenom besiktningen! :banana:Två lampor trasiga och fjäderbenslagringen hö fram som kärvar. Dvs den behöver bytas men det är inte akut och ingen ombesiktning :up:

Edit: Plus att Mekonomen har kvällsrabatt idag så jag kan köpa lagringen riktigt billigt :up:
Enkelt att byta fjäderbenslagringarna. Och inte så jäkla dyra hellre . Men jag bytade bägge då den ena höll ihopa de var ett under.

Då var de en snäll besikningsman du hade

Jobbat lite nu på kvällen. Måste upp tidigt så hoppas verkligen det går att sova i natt.
Har öppnat fönster och vill ha korsdrag men väldigt varmkvavt här inne ändå.
Men annars är det mycket uppskattat med denna värme! Fantastiskt härligt med så fina dagar som nu :love: snart kommer höstrusk och sen vinter så bäst att njuta så länge det varar!

(Jag vet att detta inlägg kanske borde hamna i Vi som pluggar-tråden, men just nu gör alla andras studier att jag får ångest så jag behöver bara ventilera lite här)

Kan inte ni alla be till högre makter, hålla tummarna etc. att min handledare ÄNTLIGEN godkänner att jag skickar in min uppsats till examinatorn, och att denne kan lämna besked åt mig typ i denna vecka/början av nästa så att jag hyfsat snart (gärna i slutet av nästa vecka) kan ansöka om examen?!

OBS önskar inga inlägg i stil med "det är alldeles för tight plan" osv.

MVH Masqueradee som har sån ångest och stress över sina studier just nu (och ev kommer starta bråk via kåren mot sin handledare)

(Jag vet att detta inlägg kanske borde hamna i Vi som pluggar-tråden, men just nu gör alla andras studier att jag får ångest så jag behöver bara ventilera lite här)

Kan inte ni alla be till högre makter, hålla tummarna etc. att min handledare ÄNTLIGEN godkänner att jag skickar in min uppsats till examinatorn, och att denne kan lämna besked åt mig typ i denna vecka/början av nästa så att jag hyfsat snart (gärna i slutet av nästa vecka) kan ansöka om examen?!

MVH Masqueradee som har sån ångest och stress över sina studier just nu (och ev kommer starta bråk via kåren mot sin handledare)
Håller tummarna för att allt fixar sig :up: !

Två dagar introduktion på studierna väntar imorgon och på torsdag - och jag har ont i halsen :arghh:. Kan slå vad om att jag vaknar med feber imorgon :meh:.
Sovdags nu så jag orkar köra imorgon. Alvedon redan nedpackat i väskan. Får köpa halstabletter på vägen.

Ok, jag reviderar mitt svar, det är så länge sedan jag ens tänkte i de termerna.
Längden - 100 +/- 10 kg är det jag brukat räkna som normalspannet.

Lyssna på @Scata, strunta i vågen. Vill du gå ner är det bättre att du mäter dig istället för väger dig. :up:

Det skulle bli helt perfect!

🤞 Haller tummarna och krossar fingrarna🤞

Precis stupat i säng efter att ha suttit på grannens altan och pimplat vin och skådat ett fantastiskt åskoväder på första parkett. Just nu är det najs att bo högt uppe på ett berg och se ut över ett svart hav. Men vilken sensomarkväll! Ljummet och en otroligt vacker solnedgång innan åskan kom :love:

35733

Kroppen säger att jag inte ska äta något. Det mesta känns motbjudande. Tror att jag ska låta bli att lyssna. :D
Precis stupat i säng efter att ha suttit på grannens altan och pimplat vin och skådat ett fantastiskt åskoväder på första parkett. Just nu är det najs att bo högt uppe på ett berg och se ut över ett svart hav. Men vilken sensomarkväll! Ljummet och en otroligt vacker solnedgång innan åskan kom :love:

Visa bifogad fil 35733
Tänkte på dig när jag kollade lightningmaps det var minst sagt upplysande i din ände.

Jag följer två Youtube kanaler som består av smådokumentärer av true crimes. Det är helt enkelt mest små skräckhistorier typ, om mord mest osv.
Men jag är lite knäpp :o För jag tycker att de är rogivande och får mig att somna. Den ena har musik till sina videor som är sövande och den andra som pratar till sina videor har en typ lite... melodisk röst? Medan han pratar om mord och såna hemska saker :o:o Men jag hör ju iofs inte vad han säger utan text, men jag har texten på.

Jag somnade igår kväll till den andra kanalen :angel::rofl:

Jag somnar bäst till serier i stil med Bates Motel och American Horror Story :o Gissar på att det har med tempo, färger och ljud att göra.

Enkelt att byta fjäderbenslagringarna. Och inte så jäkla dyra hellre . Men jag bytade bägge då den ena höll ihopa de var ett under.

Då var de en snäll besikningsman du hade

Jag skyller på push up-BH:n jag hade :angel: :laugh:

Nä, allvarligt, jag sa själv till om att jag hörde ett ljud i framvagnen och att det var på höger så jag ville att han skulle kolla ordentligt. Nu tror jag inte min var så väldigt ful, den kärvade bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 274
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V