Sitter i bilen utanför jobbet. Det åskar PRECIS rakt över och jag måste nog vänta med att gå in.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kul när folk säger till själv som hör konstiga ljud. Inte alla som gör de utan kör och skruvar upp sterion i bilen
Är sjukt svullen i händerna! Fick knappt av mig ringen nu och den brukar sitta lös
Kan det vara värmen tro?
Alltså var helt pepp innan men inte nu längre, konstig man ärHar heller inte hål i öronen. Ibland har funderat på att ta men näää...
Jag sitter på altanen och jobba och de gick förbi en tant och stoppade in huvudet igenom häcken för att titta på ena hunden. Dafne skällde till och då stoppade tanten in huvudet ännu längre. Då kunde jag inte låta bli att uppmärksamma att jag satt där - ungefär tre meter ifrån - så jag bad henne sluta göra så eftersom mina hundar har integritet och inte uppskattar att folk stoppar in huvudet på deras tomt. Och, lade jag till, vi människor som bor här uppskattar det inte heller.