Då vill jag revidera mitt svar! Förutsatt att tantsnusk godtas som ”bra böcker”.Rödvin, bra böcker och mycket god mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vill jag revidera mitt svar! Förutsatt att tantsnusk godtas som ”bra böcker”.Rödvin, bra böcker och mycket god mat.
Då vill jag revidera mitt svar! Förutsatt att tantsnusk godtas som ”bra böcker”.
NejDå vill jag revidera mitt svar! Förutsatt att tantsnusk godtas som ”bra böcker”.
Jag brukar räkna längden minus 110, tycker det är en bra riktlinje för normalvikt med visst spann åt ena eller andra hållet beroende på kroppstyp och träningsgrad.
NooooooAbsolut.an kan även skippa alkoholen, saft funkar fint.
Alkoholen behåller jag gärnaAbsolut.an kan även skippa alkoholen, saft funkar fint.
Okulturtant?
Strunta i vågen! Lyssna på kroppen iställetEfter alla de här vikt-inläggen känner jag att jag kanske ska skaffa batteri till vågen i alla fall.
Har inte vägt mig på två år. Slutade när jag började med kortison. På två veckor gick jag upp sju kilo. Och ställde undan vågen.
Nu äter jag inte kortison längre och har dessutom tappat matlusten helt just nu. Tvingar i mig mat. Borde få mig att krympa. Det känns så på kroppen i alla fall.
Ok, jag reviderar mitt svar, det är så länge sedan jag ens tänkte i de termerna.Da skulle jag vaga lika lite som nar de la in mig pa Huddinge for att jag ansags Anoretic. Vilket jag inte var egentligen. Jag at massor, jag blir bara inte hungrig som andra manniskor sa jag glomde manga mal.
Numera ar jag tant men har fortfarande mycket tunn benstomme och ar tamligen otranad ... och bor vaga 8-10 kg mer. (ungefar 4kg mindre an jag vager)
Kroppen säger att jag inte ska äta något. Det mesta känns motbjudande. Tror att jag ska låta bli att lyssna.Strunta i vågen! Lyssna på kroppen istället
Just den delen kan du ignorera vad din kropp sägerKroppen säger att jag inte ska äta något. Det mesta känns motbjudande. Tror att jag ska låta bli att lyssna.
Jag har inte heller hål i öronen och har funderat på detBättre kväll ikväll, ligger i sängen och ska snart sova. Var hos en piercare tidigare idag (i smyg ) för lite info, men nu börjar jag slingra mig...får suga på det ett tag till. Ska ”bara” ta hål i öronen, but still!
Chipsen gnager i tanken igen men får ligga kvar i skåpet tills imorgon. Lite hungrig men bättre att sova nu!