Känner mig som Frankensteins monster.
Hade hoppats att svullnaden skulle lägga sig men inte. Idag är det ännu värre, högra delen av ansiktet ser ut som en tvättsvamp och ögat och är snart helt igenmurat
Din stackare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig som Frankensteins monster.
Hade hoppats att svullnaden skulle lägga sig men inte. Idag är det ännu värre, högra delen av ansiktet ser ut som en tvättsvamp och ögat och är snart helt igenmurat
Om du tänker på min gäst som Mufasa, och katterna som bufflar...Vill man veta hur dina gigantiska katter väcker någon?!
Om du tänker på min gäst som Mufasa, och katterna som bufflar...
Folk vad är det?DET ÄR DÄRFÖR JAG HAR MED (-ISH) JU JUST FÖR ATT JAG HADE TUR ICH BLEV SOM JAG BLEV NÄR JAG INTE BLEV SOM JAG SKULLE!
Det är ju tur.Han är större än så
Nej Karolinska bygger om, Ackis har personalbrist (eller ja de bygger väl iofs också om men personalen är största problemet).
Det är ju tur.
Sååå var det. Nu är ju inte förlossningsvården här helt underbar heller men hos er är den ju under all kritik egentligen.
Kaka?Folk vad är det?
Går det att äta?
Vem vill vara normal hahaha
Alltså, att en måste hoppas på en lugn dag är ju sanslöst. Mitt ex blev tydligen pappa igen här om dagen. Han har typ 15 mil till BB. vi bor i bohuslän ffs. Eftersom alla småsjukhus har lagts ner i NUsjukvården.Det var ganska lugnt igår. Jag är glad att han inte kommer under sommaren...
Jag tror han är stor nog att födas i Gävle om det skulle knipa. Men hellre Ackis...
Alltså, att en måste hoppas på en lugn dag är ju sanslöst. Mitt ex blev tydligen pappa igen här om dagen. Han har typ 15 mil till BB. vi bor i bohuslän ffs. Eftersom alla småsjukhus har lagts ner i NUsjukvården.
Han har väl typ fem till närmsta men det är i Norge...Vi har 10 till läkarens stora förskräckelse
En kollega till mig fick barn hemma i badrummet de i en av sveriges större städer.