Men oj @lil-sis , hur mår du nu?
Finfint Floden är väl inte så glamorös kanske. Tur att vi har många handdukar
Pysslar med djuren hemma, har en extra hund just nu så det blev ju lite dumt men han kommer bra överens med de andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men oj @lil-sis , hur mår du nu?
Sökt ett jobb och försöker bestämma mig för vilken (vilka) huvudprydnader jag ska köpa till årets galoppsäsong.
Ojdå! Förstår att det är lite oplanerat då. Men jag kan ju tala om att det blir folk (-ish) av prematurer också. Jag är ju 4,5 veckor för tidig jag, iofs planerat men ändå. Och förlossningsvården har ju gått framåt på 32 år. Men heja dig och V och sambon. Hoppas att allt går relativt smidigt för er iaf.
Åh bilder sen!
Kallar du dig själv för folk?Ojdå! Förstår att det är lite oplanerat då. Men jag kan ju tala om att det blir folk (-ish) av prematurer också. Jag är ju 4,5 veckor för tidig jag, iofs planerat men ändå. Och förlossningsvården har ju gått framåt på 32 år. Men heja dig och V och sambon. Hoppas att allt går relativt smidigt för er iaf.
Det är framdukat här!Borde göra frukost! Men svärföräldrarna sover än.
Det var lite det jag menade. Jag blev ju nerpackad i en kuvös. Men hag tror att det var nån vajsing med min bakning också. Jag menar, måtten på en bebis i v36 är väl inte 1660g och 28 cm normalt?Han antas mestadels klara sig själv vilket är tur för det är fortfarande trångt på neo på Ackis
DET ÄR DÄRFÖR JAG HAR MED (-ISH) JU JUST FÖR ATT JAG HADE TUR ICH BLEV SOM JAG BLEV NÄR JAG INTE BLEV SOM JAG SKULLE!Kallar du dig själv för folk?
Känner mig som Frankensteins monster.
Hade hoppats att svullnaden skulle lägga sig men inte. Idag är det ännu värre, högra delen av ansiktet ser ut som en tvättsvamp och ögat och är snart helt igenmurat
Det var lite det jag menade. Jag blev ju nerpackad i en kuvös. Men hag tror att det var nån vajsing med min bakning också. Jag menar, måtten på en bebis i v36 är väl inte 1660g och 28 cm normalt?
De bygger om/ut neo på ackis va? *försöker minnas*
Känner mig som Frankensteins monster.
Hade hoppats att svullnaden skulle lägga sig men inte. Idag är det ännu värre, högra delen av ansiktet ser ut som en tvättsvamp och ögat och är snart helt igenmurat
@hallonsaft det löste sig jättebra, mina katter väckte henne och nu snarkar hon igen hör jag