Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ojdå! Förstår att det är lite oplanerat då. Men jag kan ju tala om att det blir folk (-ish) av prematurer också. ;) Jag är ju 4,5 veckor för tidig jag, iofs planerat men ändå. Och förlossningsvården har ju gått framåt på 32 år. Men heja dig och V och sambon. Hoppas att allt går relativt smidigt för er iaf.

Han antas mestadels klara sig själv vilket är tur för det är fortfarande trångt på neo på Ackis :eek:

Åh bilder sen!

Absolut, lite leveranstid bara för köper från Kina :p Förra året var jag ute lite sent så blev inga.

edit: här är ena!
jjtluy1463734686934.jpg

Hoppas att bebis är söt sen när han kommer ut! :up:

Detta inlägg får nog heta "hallonsaft´s mattips" :rofl:

@lil-sis Ojdå! Håller tummarna att allt går fin fint :banana::love: Ät pasta nu är det dags att ladda.

@Malin_L Ät om du är hungrig, svärisarna kan väl duka fram själva sen? ;)

@Linta Ät du med men smyg försiktigt kanske? Fast iofs. bli väckt den här tiden är väl inte så fasligt om man inte har någon speciell orsak att man måste sova länge.

Och nej jag är inte hungrig har faktiskt ätit frukost risgrynsgröt är mättande.
Nu är det dags att åka, ha det gott allesammans och var snälla och rara som alltid. :)

Han antas mestadels klara sig själv vilket är tur för det är fortfarande trångt på neo på Ackis :eek:
Det var lite det jag menade. Jag blev ju nerpackad i en kuvös. Men hag tror att det var nån vajsing med min bakning också. Jag menar, måtten på en bebis i v36 är väl inte 1660g och 28 cm normalt?

De bygger om/ut neo på ackis va? *försöker minnas*

Känner mig som Frankensteins monster.
Hade hoppats att svullnaden skulle lägga sig men inte. Idag är det ännu värre, högra delen av ansiktet ser ut som en tvättsvamp och ögat och är snart helt igenmurat :arghh:

Det var lite det jag menade. Jag blev ju nerpackad i en kuvös. Men hag tror att det var nån vajsing med min bakning också. Jag menar, måtten på en bebis i v36 är väl inte 1660g och 28 cm normalt?

De bygger om/ut neo på ackis va? *försöker minnas*

Han är större än så :p

Nej Karolinska bygger om, Ackis har personalbrist :eek: (eller ja de bygger väl iofs också om men personalen är största problemet).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 257
Senast: MJLee
·
Svar
1 999
· Visningar
56 184
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 214
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?