Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Säkert av samma dumma anledning som jag var stentrött kl 19:00tiden men ingen sömn :cry:
Antagligen någon som snott JB ordentligt och vaknar vid lunch, vi får se vem som är skyldig senare :mad::rage:

Inte jag längre. Inatt kan bli sista bebis"fria" på åratal :p Och inatt har jag sovit typ tre timmar fördelat på tre entimmespass :nailbiting:

@lil-sis är det vräkning av V idag?
Mvh harintehängtmedallsdetsensste

@Trott grattis så lite i efterskott.

@hallonsaft vad gott det lät med cappuccino och huu att inte få sova när en ska upp.

@Bison krya på dig!

@tornblomma Välkommen hem och din semester lät underbar ju.

@alla hellu!

OnT: jag vaknade för en halvtimme sedan med nått nytt. Smärtflashbacks. Känns som nått jag gärna slipper igen faktiskt. Meeen jag antar att det släpper snart, vanliga flashbacks gör ju det.

Nu vet jag inte vilka vägar han åker men det kan vara glashalt på vägarna. Här runt mig i södra dalarna har det pendlat mellan 2 plus och -3 de senaste kvällarna och igår regnade det is på kvällen...
Jo, jag vet. Jag körde kvällen innan, den där dagen då de regnade på frusen väg. Vi åkte samma väg och det var inga mindre vägar.

Han hade kommit fram till förrådet men inte fått tag i mig (och inte startat om sin telefon heller). Inte gick han och kollade utanför grindarna heller som jag inte kunde passera utan nyckel. Sen när jag väntat en timme ringde han för då behagade hans telefon fungera. Den har krånglat förr så det är ett känt problem. Tyvärr är han handfallen inför det.

@lil-sis är det vräkning av V idag?
Mvh harintehängtmedallsdetsensste

@Trott grattis så lite i efterskott.

@hallonsaft vad gott det lät med cappuccino och huu att inte få sova när en ska upp.

@Bison krya på dig!

@tornblomma Välkommen hem och din semester lät underbar ju.

@alla hellu!

OnT: jag vaknade för en halvtimme sedan med nått nytt. Smärtflashbacks. Känns som nått jag gärna slipper igen faktiskt. Meeen jag antar att det släpper snart, vanliga flashbacks gör ju det.

Vattnet gick igår, högst oplanerat eftersom det är drygt fyra veckor kvar eg :eek: Har tid för vräkning imorgon om det inte kommer igång av sig självt.

Vattnet gick igår, högst oplanerat eftersom det är drygt fyra veckor kvar eg :eek: Har tid för vräkning imorgon om det inte kommer igång av sig självt.
Men oj det har jag missat helt (har inte hunnit hänga på Buke så mycket sista tiden).

Han är en ivrig krabat :nailbiting:

Ojdå! Förstår att det är lite oplanerat då. Men jag kan ju tala om att det blir folk (-ish) av prematurer också. ;) Jag är ju 4,5 veckor för tidig jag, iofs planerat men ändå. Och förlossningsvården har ju gått framåt på 32 år. Men heja dig och V och sambon. Hoppas att allt går relativt smidigt för er iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 257
Senast: MJLee
·
Svar
1 999
· Visningar
56 184
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 214
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?