Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ar vaken, nastan i alla fall. :sleep: Da magen gett upp kaffe :cautious: men hjarnan inte alls tycker att det ar bra har jag nu ordered ett par sorters tea med mycket caffein, I shall overcome!:p
I dag blir det vafflor da jag behover lagga upp ett litet lager igen. Jag har annu inte hittat ett brod som verkligen smakar bra och inte ar for "dense", men jag har kommit pa att jag kan substituta det med vafflor!

Det kan till och med bli egg benedict med vafflor i dag. Mums!:d
 
Bra lördag efter en lite deppig fredag :) Förmiddagen spenderades med symaskinen. Fick nästan färdigt ett regntäcke till ena hunden, som väntat väldigt länge 🙈 Sen en skogspromenad med vilddjuren.

Sen åkte jag och mamma till köpcentret och kollade på nya byxor. Fick köpt ett par nya svarta byxor, vilket var det jag behövde!

Nu har jag landat hemma i soffan. Ätit enchiladas och druckit flädercider :d
 
Hittar gamla foton från reklam-grejer. Skrattar läppen av mig. Här gjorde jag reklam för Atlas Copco. Tydligen ville de rekrytera folk.
Känns som att denna styling ändå är NÅGOT oklar?! :rofl:

42B3D9A1-F97C-4B3A-95EC-036B80B5C189.webp
 
Halv åtta drar stora fyrverkerierna igång här ikväll. Har promenerat hund och försker luska på vilken film jag bör klämma igång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 636
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
34 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp