Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det trillar in vintedköp, inga stora pengar men många bäckar små..!
Dessutom försvinner det grejer på bortskänkes, så berget minskar ju. Skönt!
Rensat friskt i gamla trollpåsar. Uppenbarligen har en tidigare version av mig själv tyckt att det varit lämpligt att spara ca 50 udda strumpor? Till vad?! Högst oklart!
Haha. Fick en ridhjälm såld precis när jag skickat dennaHär trillar det in en massa favoritmarkeringar men inga köp.
Har dock sagt åt mannen att rensa sin garderob så nu har vi en hel sopsäck med kläder som ska lämnas in till klädinsamling.
Orkar inte sälja hans kläder också.
Ändå skönt att jag inte är ensam!Jag har också haft en sån version av mig själv
Numera ryker singelstrumpor betydligt snabbare
Och borta strumpor faktiskt, för egentligen, varför måste man matcha? Det är bara strumpor.Äh, singelstrumpor är hemmastrumpor
Jag stör mig på att det både känns och ser fel ut. På mig själv alltså , hur andra gör bryr jag mig inte ett dugg om, ska nog tilläggas innan någon läser in något.Och borta strumpor faktiskt, för egentligen, varför måste man matcha? Det är bara strumpor.
Jag förstår det helt och hållet.Jag stör mig på att det både känns och ser fel ut. På mig själv alltså , hur andra gör bryr jag mig inte ett dugg om, ska nog tilläggas innan någon läser in något.
Ja herregud det gör jag ofta. Alltid retar det nån. På jobbet är vi flera som omatchar strumpor.Och borta strumpor faktiskt, för egentligen, varför måste man matcha? Det är bara strumpor.
Numera ryker singelstrumpor betydligt snabbare
Det finns stora kassarAnmäld till loppis. Hoppas på bättre försäljning än förra gången! Nackdelen är att den här gången fick man bara ha en kasse grejer (kläder obegränsat). Jag får inte ner allt i en kasse