Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Det trillar in vintedköp, inga stora pengar men många bäckar små..! 😀
Dessutom försvinner det grejer på bortskänkes, så berget minskar ju. Skönt!

Rensat friskt i gamla trollpåsar. Uppenbarligen har en tidigare version av mig själv tyckt att det varit lämpligt att spara ca 50 udda strumpor? Till vad?! O_o Högst oklart! :cautious:

Det trillar in vintedköp, inga stora pengar men många bäckar små..! 😀
Dessutom försvinner det grejer på bortskänkes, så berget minskar ju. Skönt!

Rensat friskt i gamla trollpåsar. Uppenbarligen har en tidigare version av mig själv tyckt att det varit lämpligt att spara ca 50 udda strumpor? Till vad?! O_o Högst oklart! :cautious:

Jag har också haft en sån version av mig själv 😄

Numera ryker singelstrumpor betydligt snabbare

Här trillar det in en massa favoritmarkeringar men inga köp.

Har dock sagt åt mannen att rensa sin garderob så nu har vi en hel sopsäck med kläder som ska lämnas in till klädinsamling.
Orkar inte sälja hans kläder också.

Någon som köpt/sålt något på Vinted med avhämtning föresten? Hur väljer köparen det?

Eller Elly kanske inte ska ha:o

Rensat vind och fanns mängder saker som åkte ut på Vinted. Hitills sålt för 65kr, 2st prylar :banana:

Men jisses vad så många favoritmarkerar saker, k-ö-p för sjutton :rofl:.

Ska första gången skicka med Early Bird, ska bli spännande se om mitt tidningsbud vet var denne ska göra. 😬

Numera ryker singelstrumpor betydligt snabbare

Jag gör det enkelt för mig och köper bara svarta strumpor (när det gäller "vanliga halvhöga" strumpor, som jag använder mest). Ibland blir det nån singel, som då får vänta i lådan tills det blir en till (vilket det blir när nån slits ut). Minskar sorterandet efter tvätt också :D .

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 501
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 011
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 557
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 898
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar